16 Ağustos 2011 Salı

Nihayet ben de Şirin'lendim...

Dün akşam iş çıkışı kızlarla yenen yemek ve sonrasında Şirinler pazartesimi güzelleştirdi.

Çok eğleneceğimi biliyordum aslında ne de olsa bende her dönem insanı gibi Şirinler'le büyümüştüm.

Filmin Türkçe olması büyük avantajdı çünkü bazı sahneler oldukça hareketliydi bir de 3D olduğunu göz önüne alırsak "iyi ki orjinal değil" diye düşündüm.

Sizlerde benim gibi How I Meet Your Mother ve Glee severseniz film daha da sempatik gelecektir. Çünkü başrollerde HIMYM' ın Barney' i Neil Patrick Harris ve Glee' nin iflah olmaz romantik öğretmeni Emma yani Jayma Mays  var=)         


Ben filmde çok eğlendim çok güldüm. Eski günlere gittim. Hatta bazı sahnelerinde gözlerim bile doldu. O gürültücü, her lafın başına "şirin" kelimesini koyarak konuşan ve sürekli "lalalalallalaaa" diye gezen minikleri çok özlemişim. İyi ki gittim iyi ki seyrettim.

Imdb 4,2 vermiş yine anlaşamadık kendisiyle. İçindeki çocuğu öldürmemiş herkesin filmden keyif alacağını düşünüyor, bu nedenle de şiddetle tavsiye ediyorum.

Şirinli seyirler=)


7 yorum:

ebrulikedi dedi ki...

sinemaya gitmeyi unuttum:(
hamilelik,bebek,çankırı derken nerdeyse 2 yıldır sinemaya gidemiyorum.evde dvd izliyebiliyorum fırsat olursa.
gitsem şirinlerde ben de çok eğlenirdim eminim.çok severim o küçük mavi adamları.

nesli dedi ki...

ah ben de nasıl eğlendim anlatamam hele "şirinimin kenarını" duyduğumda inlettim salonu :)

lolipu dedi ki...

pazar günü biz de şirinlendik:))) 3D olması ayrıca keyifliydi:))

Yeşim dedi ki...

hii ben de gitmek istiyorum ben de ben dee :)

pembe dedi ki...

En yakın zamanda fırsat bulursam bende gidicemmm :))

Elifinelizi dedi ki...

Bende izlemek için sabırsızlanıyorum . en kısa zamanda :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ben bugun 2. Kez izledim desemmm:)) ve yine guldum desem :)) cok eglenceli bir film,cok sirinler,cok guzeller :)) keske devami olsa :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)