1 Ağustos 2011 Pazartesi

Notebook...

Haftasonu öldürücü desem abartı olmayacak bir sıcak vardı Ankara' da...

Cuma akşamı girip pazar akşamı çıkılan evde yapılacak en iyi şey keyifle yemek yemek ve film izlemekti, biz de öyle yaptık...

İki güne sığdırılan 5 film=)) içerisinden beni en çok etkileyene buyrun siz de bir göz atın bakalım.

2004 yapımı Dram- Romantik "Notebook"


Hikayesi klasik zengin kız fakir oğlan hikayesi gibi dursa da ben çok beğendim.  Konunun işlenişi, kurgusu ve sahneleri oldukça güzeldi. Konusundan detaylıca bahsetmek istemiyorum. İzlemeyenler bence en kısa zamanda izlesinler diyebilirim.

İzlemeyenlere şiddetle tavsiye ederken izleyenlerden yorum alabilir miyim?

Bu arada bugün Ramazan' ın ilk günü tutan tumayan herkese hayırlı bir ay olmasını dilerken yanında da keyifli haftalar olsun efendim=)

6 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

En iyi aşk filmlerinden birisidir benim için, çok sevmiştim bende bu filmi herkese tavsiye ediyorum ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlımm sen beğendiysen eğer, kesin ben de beğeneceğim demektir :) ilk fırsatta alıp izleyeceğim :))

acai_berry dedi ki...

Tek kelimeyle muhtesem bir film! Masum, icten ve cok ama cok dogal iki insanin buyuk aski! Filmin sonlarina dogru olan beyaz ordeklerle dolu nehir sahnesi benim en favori sahnem. 100 kere daha zevkle izleyebilecegim bir film..

habinos dedi ki...

bende film delisi oldum bu ara... 60 film kaydettim...
dün de Amores Perros u izledim tavsiye ederim...

Gezi/yorum... dedi ki...

Sıcak havalarda herkes kendini filme vermiş sanırım :)

Hestia dedi ki...

Blogunu yeni keşfettim çok keyif aldım doğrusu. Bu film de benim arşivimde çok doğal,samimi bir filmdi gerçekten.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)