2 Ağustos 2011 Salı

Summer House

Yaz sıcaklarının yoğun olarak hissedildiği şu günlerde çoğumuzun aklı fikri hala tatilde yaz evlerinde..

Yani en azından benim öyle. Eskiden yazlık fikri bana çok uzak gelse de şimdilerde neden olmasın? diyorum düşündüğümde=)

Hayalimdeki yazlık evde beyaz ve pembe hakim herkesinkinin aksine, malum son yıllarda mavi ve beyaz tüm yazlık evler.

Aşağıdaki ev tam kafamdakileri yansıtmasa da oldukça yakın geldi istediklerime, yalın ve detaylarla renklendirimiş güzel bir yazlık. Bakalım sizlerde beğenecek misiniz?








nabuzz

6 yorum:

colette dedi ki...

Çok ferah ve sakin ! Fazlalıklardan arınmak bir nev'i detoks gibi. Evimi hemen arındırasım geldi:) Sevgiler...

Kitchen Witch dedi ki...

harika bencede.. evde beyazı hep sevmişimdir zaten.. yazlık kışlık farketmez.. evim beyaz olsun. :)

Meyra dedi ki...

turkuaz,soft yeşil ve beyaz isterdim:))şimdilik hayal edelim umarım emekli olmadan böyle bir ev yazlık için kavuşuruz hayallerimize:)

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

ama burası şapşahane bi yer, benim de olsa fena olmaz :)

Kitapçı Kız dedi ki...

beyazı ne kadar çok seviyorsun... seçtiğin bütün dekorasyon resimlerinde beyaz hakim :)

fikir projeleri dedi ki...

gerçekten harika yazlık konsepti olsada sanırım ben tüm yıl boyunca böyle olsun isterim sevgiler:))))))))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)