22 Ağustos 2011 Pazartesi

Yaz ruhu...

Yazın son günlerini yaşamaya başladığımız şu günlerde bir çoğumuzun aklı hala açık alanlarda. En azından benim öyle, neyseki önümüzde değerlendirebileceğimiz bayram tatili yaklaşıyor=)

Ankara'da sonbahar yavaştan yüzünü göstermeye başladı. Akşamları ve sabahın erken saatleri oldukça serin. Elimizde ince hırkalar yavaş yavaş yüzünü göstermeye başladı bile...

Hazır hala yazı hissedebilirken yazın göbeğinden kopup gelen bu görsellere birlikte göz atalım ne dersiniz?



 

 

 





 
potterybarn

11 yorum:

Hande dedi ki...

bu sabah yazın bitmekte olduğunu işe gelirken üşüyerek hissettim canım :) İlk görsel benim favorim oldu :)

Meyra dedi ki...

görseller nasılda cezbediyor:))artık ayaklarım akşam ve sabah üşümeye başladı canım sanırım çorapsız günler bitiyor:(( Ankarada soğukları bizi bekliyor malefeki:(

Sayın KARACA dedi ki...

İzmirde yaz hala devam ediyor bayanlar hepinizi izmire beklerim :)

ayci dedi ki...

keşke hep dış mekanlarda oturabilsek. biz genellikle yaz kış dışarda oturmayı sevenlerdeniz. itina ile :)

pembedüşler dedi ki...

Bu mekanlarda yaşayanlar çok şanslı, kış yaz sonbahar ne farkederki, insanın ruhunu dinlendiriyor:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

Chilek canın sağolsun bebek olur öyle .) bu arada o derece domuşum bacım avrupa bu deel didim durdum kızım sana tema yapcam hala aklımda da biliosun annem totom yer görmedi bloga zor yetiyorum kışa yerine oturacak kısmetse el atıcam öperim.

cemre dedi ki...

merhabalar, bloğunu yeni keşfettim ve müdavimi oldum şimdiden :)
açık havada olmak kadar rahatlatıcı, huzur verici birşey yok benim için.Ankara'da serinlik başladı ama bu benim bahçede çay keyfi yapmama engel değil (şimdilik)..görsellerden 5.si tam benlik :))

necla dedi ki...

bu resimleri biryere kaydedip kışın sık sık bakmak lazım...

Selin Ergeçer dedi ki...

Yazın ruhunu seviyorum ama sıcağını sevmiyorum. Yazın ruhu kışın soğuğuyla buluşşa olmaz mı ;)

Chilek dedi ki...

Hande; evet eli kulağında koca bir yazı bitirdik;)

Meyra; evet canım sabahları serinlik baya hissettiriyor artık Ankara'da:(

Karaca; İzmir ahh İzmir:)

ayci; güzel seçim o secenek bizde de var;)

pembedüşler; değil mi ama?

StilDirektorü; yerim ben seni Edi'm:))

Cemre; o zaman kocaman bir hoşgeldin:))

necla; iyi fikir;)

Selin; evvet işte budur tatlım:))

Elifinelizi dedi ki...

yaa yaa değilmi hala aklımız kum , deniz güneş . değerlendirmek lazım son günleri . ehhh değerlendirelim ozaman :D

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)