29 Eylül 2011 Perşembe

Atölye Beyaz Sergisi

Geleneksel Atöyle Beyaz yıl sonu sergisi Ankara Gordion Avm'de 24- Eylül/ 2- Ekim tarihleri arasında gerçekleşiyor.

Geçtiğimiz Nisan ayında ben de bu atölyenin öğrencilerinden oldum. Sevgili Ece Aymer' e uzaktan hayranlık duyarken onunla aynı ortamda bulunup ortaya birşeyler çıkartmanın keyfini yaşadım.

Atölye Beyaz gerçekten sıcak ortamı ve yüksek enerjisiyle herkesi içerisine alıp sarıp sarmalayacak bir ortam.

Dün akşam iş çıkışı ancak gidebildim sergiye, aslında Atölye' de ayrı ayrı birbirimizin elinde gördüklerimizin bir aradaki hallerini görmek son derece keyifliydi. Benim için keyifsiz tek şey memory card olmayan bir makinayla oraya gitmiş olmamdı. Bu nedenle fotoğrafların tamamını Iphone' la çektim=(

İçerisinde benim de iki parçamın bulunduğu serginin görselleriyle sizleri başbaşa bırakıyorum=)









9 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Cıvıl cıvıl :) baktıkça insanın içi açılıyor, çiçek tarlası gibi :)) insanın kendini tam ortalarına atası geliyor :))

Elifinelizi dedi ki...

Bu objelerin tek tek yapımlarına şahit olurken deli oluyordum . Şimdi hepsi bir arada Zeynepte paylaşmış ve onada yazdığım gibi çıldırmamak elde değil :D

Meyra dedi ki...

canım senin hünerini gördüm bile potükareli ekmeklik;)cumarteside ben Gordiondayım merakla kurcalıcam bu güzellikleri:))

DarLa dedi ki...

bunların hepsinin el yapımı olduğunu bilmek tahmin etmekten daha çok acı veriyor insana :)
bilmesem kesinlikle bir şey bulurdum mok atmak için:)

harikalar
şirinler
iç acıcılar
süperler
seninkiler de öyle
sen zaten süpersin....
yetenekli akrebim benim...

kalp kalp kalp

Hande dedi ki...

Bunlar nekadar güzeller, baktıkça içim açıldı :)

bahar006 dedi ki...

Görüntüler çok hoş, cıvıl cıvıl, ellerine sağlık:)

ŞÜKRAN dedi ki...

İnşallah pazar günü bunları sevmeye geleceğiz kızlarla.satışları da var mı?yazarsan sevinirim,bilgim olsun yapanların ellerine sağlık.

cemre dedi ki...

yaaa ama 2 ekime kadar ben gidemem ki gordion'a :((
öyle güzeller öyle cıvıl cıvıllar ki kaçıracağımı bilmek beni mahfetti :((

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

çok cici geliyor bu tarz çalışmalar göze. Tebrik ederim umarım bol kazançlı geçmiştirr

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)