12 Eylül 2011 Pazartesi

Eylül...

Yoğun başladı Eylül bir hoşgeldin bile diyemedim...

Sonbahar.

 İşte kendimi içinde bulduğum "aidiyet" duygusunu hissettiğim birbirinden güzel 3 koca ay=)

Hayatı yoğun yaşamak adı altında "tüketiyoruz" bakıyoruz bir ay başlamış ve bitmiş. O ay içerisinde kendimize ne kadar zaman ayırmışız? Ne kadar beslenmişiz? farkında olmadan su gibi geçip gidiyor zaman.

Her zaman olduğu gibi Eylül bana iyi gelsin istiyorum. Umutlarım tükenmesin, iç sesim susmasın istiyorum.

Daha çok kendime zaman ayırayım okuyayım, yazayım, eş dost sohbetlerinde olayım, sevdiklerime zaman ayırayım istiyorum.


Bu güzel çiçekler yine bana iyi geldi. Baktıkça içim açıldı.


Yine herşey olması gerektiği gibi oluyor bize sadece akışta kalmak düşüyor.

Bazen bunu unutuyorum, içimdeki "otokontrol" canavarı dışarı çıkıveriyor.

ve son olarak, hoşgeldin "Eylül"

Herkese iyi haftalar=)

9 yorum:

BAHAR dedi ki...

sağol canım sana da iyi haftalar

DarLa dedi ki...

turunç'u annem de anlata anlata bitiremedi..
Kadın oraya ciğerinin yarısı iltihaplı gitti geldiğinde benden sağlamdı....

Krnc dedi ki...

İlk resim bana da iyi geldi,hatta kokusu burnuma geldi:)
İyi haftalar..

Elifinelizi dedi ki...

şu hızla geçen zamana hükmedememek ne acı .
Çok sevdiğimiz eylülün 12 gününü ardımızda bıraktık bile .
geçte olsa hoş gelmiş , çabucak bitmesin tadını çıkaralım .

Fotoğraflarla yazı içimizde hissetmek ne hoş.

Herkeslere iyi haftalar

my lifebook dedi ki...

Eylülü özledim ben, iyi ki geldi.

gami'den izler dedi ki...

sana daaa canım, muckss : )

Anne İş'te dedi ki...

her an ilk gibi,her an son gibi...

iyi haftalar

Selin Ergeçer dedi ki...

İyi haftalar olsun bitanemm :)) ben de cok severim eylulu, guzel gecsin, guzel seyler olsun insallah ;)))

Meyra dedi ki...

ahh o canavar yokmu canım bendede sık sık açığa çıkıveriyor:))eylül hepimizin ayı olsun mutlu ve güzel olsun tabiki;)
turunç fotosu süper cezbedici dahada ne olsunki eylülde...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)