20 Eylül 2011 Salı

Koy koy...

Bayram tatilinde Marmaris- Datça aralığındaydık. İçmeler- Turunç- Bozburun ve pek sevgili -bük'ler...
ve
bu kareler Turunç'tan=)

Çok sevdim, çok küçükken görmüştüm aklımda kalan bir sürü arının olduğu yerdi ancak arı falan yoktu fazla. Bu iyi gibi görünse de iyi değildi biliyordum. Üzüldüm, mis kokulu çam balından aldım şifa niyetine mutfağımın bir köşesine koydum. Yolunuz düşerse bu sevimli kasabaya uğramadan geçmeyin=)

Dağ kokusunun içerisine gizlenmiş mavi bayraklı nefis denizinde yüzmeden oradan ayrılmayın ve pek tabiki rakı- balık yapmadan...





5 yorum:

Meyra dedi ki...

hala üzerimde br tatil modu gitme isteği varken böyle postlar beni benden alıyor nihancım:))bu sene direkten döndüm marmaris tatili açin artık seneye;)

YeMeK vAkTi/AyLiN dedi ki...

oooofff kış geliyor bugünkü karamsar ruh halimle bu resimlere bakarken bu geldi aklıma :((

Bugday Tanesi dedi ki...

Buraları gerçekten çok güzel,Marmaris'li bir post gördüğümde hemen atlıyorum. Meyra seneye geleceksin bana uğramadan gitmeyin sakın, tabi Chilek bu senin için de geçerli :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Canım bu postun beni inanılmaz duygulandırdı,çook gerilere gittim çok :) küçükken o kadar sık giderdik ki Marmarise, yani senede 4-5 kez giderdik,vakit oldukça kaçardık çünkü hem bizimkiler marmarisi çok severdi hem de orada bizimkilerin yakın aile dostları vardı...O koy senin bu koy benim gezerdik, Turunç köyünün daha o saf köy halini bilirim,kimbilir şimdi nasıl gelişip büyümüştür :) çok duygulandım çook,keşke gidip bir görsem tekrar ;))

Chilek dedi ki...

Meyra; ya benimde öyle bu metropol hayatı sürekli tatil hayali kurduruyor insana gerçekten

Aylin; sevindim iyi geldiğine canım;)

Buğday Tanesi; bilsem uğramaya çalışırdım bakalım belki bir daha ki yazlara, neden olmasın:)

Selin; işte ben de o dönemlerde görmüştüm o zamana göre Turunç çok gelişmiş tabi ama doğası gereği hala bakir bir tarafı da var. Artık köy değil ne yazık ki kocaman bir kasaba:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)