22 Eylül 2011 Perşembe

Mendili olan?

Bugün hava karanlık yağmurlu, severim ben sisi pusu yağmuru...

Bugün hava da değil benim havamda sorun var belki de hani derler ya "feri kaçmış" diye benimki de o misal(!)

Salya sümük bağıra çağıra ağlayasım var sebepsiz. Birikmiş bir şeyler belli ki çıkacak bünyeden bahane arıyor.

Öğlen bahçede yol yol kırıntı taşıyan karıncalara denk geldim. Onları izledim. Yağmurdu çamurdu bunalımdı, sanırım bunlar yoktu hayatlarında hedefe kitlenmişlerdi. Basitti hayatları belki de karınca olmayı diledim. Esen rüzgarla saldım evrene dileklerimi, okudum, üfledim..Ohhh

Renkli olsun her şey bu renkler bana iyi gelsin. Gerçi biliyorum o suyu akıtmadan bir şey iyi gelmez bana.
Şimdi bana baya bir mendil lazım söylemesi ayıp...



Ha bir de herkes kendini farklı sanıyor ya; yediğinden, içtiğinden giydiğinden, şaşayla kurduğu masalardan, ünvanından, bindiği arabasından, yapılan iki entel sohbetten...

Yok öyle şey, herkes bir herkes aynı kes parmağını bak bakalım senin kanın yeşil mi akıyor?

4 yorum:

Meyra dedi ki...

oooo aman tanrım aynı moddayız canım bugün..kimse farklı değil tabiki üzüntüde sevinçde sahip olduklarımızda aynı kısır döngüyle geziniyor aramızda..gel beraber perşembenin akşamında akıtalım içeride birikenleri;)ama sen rengini koru boşver gerisini solmasın sakın...

ŞÜKRAN dedi ki...

benide benide alın bu akşam yanınızaaaaa.. Kesinlikle size katılıyorum kendini farklılıktan ziyade üstün görene duyduğum gıcıklık kin derecesindedir. herkez insan ve herkes eşit..

estasarimelif dedi ki...

ben senin o ağlayan gözlerinden öperim ya...
kıyamam ya ben ıslak kirpiklerine.
hani derin derin iç çekmelerine.
hani herkese kırgın ama en çok ta kendine kırgın hallere...
öperim saçlarından.
sımsıkı sarılırım.
sende omuzumda uyuyakalırsın.
olur mu?
uyandığında gitmiş olurum. söz kimseye anlatmam.
belki göz yaşı perisi olarak kalırım aklında bir siluet gibi...

Chilek dedi ki...

Meyra; noldu böyle bize yaa:((

Şükran; gel wallahi topluca akıtalım zehirleri:(

estasarımelif; olmaz mı? okurken o kadar duygulandım bir de yanında olsam hüngür sepelek bırakırdım herhalde:(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)