26 Eylül 2011 Pazartesi

Mutfak kutularım

Bu haftasonu boya işine başladım diyebilirim. İşyerinde biriktirdiğim kahve kutuları üzerinde ufak tefek denemeler yaptım.

İlk defa kapatıcı kullandım ve ahşap dışında birşey boyadım. Kutuların orjinali kahverengi olduğundan oldukça zor kapandılar. Daha sonra 2 kat boyadım. Dekupaj kağıtlarından transfer yaptım ve vernikledim.


Bir kare çektikten sonra hafızası dolu olan kartı aktarmaya üşenen ben kareleri Iphone'la çektim.




Bu arada kapaklarını kalın keçeden yaptım. Fikir annesi burada =)

Evde bir kaç tane yuvarlak keçe topum vardı onları da ortalarından dikerek kulp yapmış oldum.

Şimdilerde keyifle mutfağımda yerlerini aldılar. İçlerine cupcake kalıplarımı yerleştirdim=)


22 yorum:

lolipu dedi ki...

haa haaaa:)))) harika olmuşlar Chilekcim:))) Hele keçe top kulplar çok şirin olmuş:))

my lifebook dedi ki...

Çoook güzel olmuşlar becerikli insan, ellerine sağlık:)))

ayci dedi ki...

ben keçeleri cok severim :)
bide ben post okumadan önce fotograflara bakarım, ilk etkisi ile postu okuduktan sonra ki etkisi beni daima şaşırtır.

ilk bakınca, acaba nerden bulmuş bu güzel kavanozları dedim...aman birde ne okuyayım kendisi yapmışşşş :D

resimli günlük dedi ki...

Gerçekten çok güzel olmuşlar.Keşke yapım detaylarını da öğrenebilsek :)
özlem

Hande dedi ki...

Çok şirin olmuşlar. Ben kendi yaptığım birşey olunca geçerken gözüm takıldıkça gülümserim, ele emeği katılan şeyler bir başka güzel :)

bahar006 dedi ki...

Harika olmuş, ellerine sağlık:)

Yeşim dedi ki...

Bayıldım tatlım ellerine sağlık :)

ŞÜKRAN dedi ki...

Ne güzel düşünmüşsün vallahi hepside çok şirin gözüküyor. bu sıralar bende birkaç obje boyayacağım inşallah bir ara bloğumda yayınlarım. keçe toplara bayıldım.. güzel bir hafta dilerim esenkal.

GÖNÜL dedi ki...

harika olmuşlar hele kapakları çok şık

Tully dedi ki...

Çok şeker olmuşlar..Hayranım böyle şeyler yapan insanlara!Ellerinize sağlık..

Lolikokory* dedi ki...

Ay çok şeker olmuşlar hele kulpları :) Aslında eski vintage kutularını andırdı şekil ve desen olarak. Güle güle kullan :)

http://thisismynotebook.blogspot.com/

cemre dedi ki...

Emeğine, ilhamına sağlık süperler, bayıldııımmm :)
satmayı düşünürsen haberim olsun ilk müşterin olamakla gurur duyarım :))

LEYLA'nın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

wooo şöyle bakınca harika görünüyor ama çok zahmetliiii yapamam herhalde :) çok ciciler yaa gözüm kaldı :( ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

acai_berry dedi ki...

Cok cici, olmuslar, cok hamaratsin valla :)

meralhobiart dedi ki...

Çok güzel çok şık olmuşlar iyi günlerde kullanmanız dileğiyle.

Semi`nin Mutlu Elleri dedi ki...

Çok çok sevimli olmuşlar. Detayları öğrenebilir miyiz?

Selin Ergeçer dedi ki...

İşte el yatkınlığı diye buna derim ben :))))) bayıldım bayıldımmm :)))

asmabahce dedi ki...

Muhteşem olmuş ellerine sağlık, bir beceriklilik geldi ki arkadaşıma sormayın:)) Neyi kafasına koysa yapıyor, hayırdır inşallah:))

Krnc dedi ki...

Çok cici olmuşlar, elinize sağlık:)

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

kulplarını yerim gökkuşağı olmuş balım .)

Chilek dedi ki...

Çok tatlısınız hepinize güzel yorumlar için teşekkür ederim. Bundan sonra koyduklarımın yapım aşamasını daha detaylı anlatmaya çalışacağım:):)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

bende de bu toplardan var bak yapılabilinirmiş

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)