14 Eylül 2011 Çarşamba

Sarımsak kokusu...



Sarımsak sever misiniz? Ben severim! Hemen hemen her yemeğe eklemek isterim. Kokusunu tadını...
Anımsattıklarını da...

Hayır delirmedim, koku görselliği tetikler her kokunun zihinde anımsattığı bir şeyler vardı. Bu illaki parfüm olmak zorunda mı?

Uykum var, çok işim var, evde yapılacaklar var, en başta sepet dolusu ütüm var, uzun süre gelemeyeceğini beyan eden yardımcım var, saçlarımda kırık , bacağımda bir dolu morluk var..
Saç rengimi değiştiricem bununla ilgili kuruntularım var vs vs...

Neyse hayat dert- tasa, gam- gasavet vermesin de benim tek derdim bunlar olsun...

Eee sizler de ne var ne yok?

11 yorum:

bahar006 dedi ki...

Sarmısağa bayılırım, ben de her yemeğe koymak isterim ama eşim pek sevmediğinden koyamıyorum:)
Bizde de iş-güç, koşuşturmaca var. Ama iyi ki var, sağlığımız yerinde olduktan sonra vız gelir değil mi:)

kumyu dedi ki...

Evet dertlerimiz boyle seyler olsun,sagligimiz yerinde olsun,sonbahar ile kosusturma basladi herkesin hayatinda;)))

Meyra dedi ki...

sarımsağı sevmesine severimde fazla kaçırınca tansiyon yerlerde sürünüyor bende:)) bacağındaki morluklar yoksa bende nereye vurduğumu dahi hatırlamadan morarttığım türdenmi canım;)

PERMAREN dedi ki...

ütü bende de var..saç kırığı bende de var,sarımsak sevgisi bende de var..ama dediğin gibi umut işte umut bende de var...herşeyin başı sağlık..:))

estasarimelif dedi ki...

koku hafızası en güçlü hafızaymış...

es dedi ki...

sarmısak yemeye, kokusuna hatta özellikle ellerimde kokmasına bayılırım..

Selin Ergeçer dedi ki...

bayılırım sarmısağa hatta ve hatta soğana da :)) daha da ileri gideceğim;eğer hiç yemek yoksa,koyar ekmeğin arasına yerim,o derece yani :) haa sonraki kokusu,aman o da yanımdakilerin sorunu canııııım :PPP neyse şaka bir yana;evet dert tasa gam, herşey aynen devam,şu sıra endişeler de tavanda,artık nasıl günler bekliyor bizi göreceğiz bakalım ;)

Lolikokory dedi ki...

Bana da kokular farklı görüntüler anımsatır :)
Demek sadece bana özel değilmiş, negatifliklerin toplandığı dönemmiş. Hemen kurtulalım, bir ohh! diyelim..

http://thisismynotebook.blogspot.com/

zeynep dedi ki...

Annem her yemek tarifi verdiğimde sorar, sarmısak koymadın mı? koymadım anne koyulmaz buna desem kızar söylenir:) ben kokusuna dayanamasam da tadını seviyorum:)

Sazan dedi ki...

Chilekim; genel olarak iyi bir dönem. Aman bozulmasın...

Ütü deme bana naoluurr :)

Veee, sarımsak candır :)

Öpüldünüz şekerim...

Chilek dedi ki...

bahar006; evet en önemlisi her durumda sağlık;)

kumyu; evet hem de ne hareket:)

Meyra; evet duşta yere çakılıyordum tutunayım derken oldu ki morluk ne kelime görsen hematom:(

Permaren; desene aynı dertlerden muzdaribiz:)

estasarımelif; kesinlikle:)

es; ben de severim eldeki kokusunu:)

Selin; aynen tatlım ya aynen bende o derece düşkünüm:)))

lolikokory; hafızada önemli yeri var kokunun gerçekten:)

zeynep; şahtır sarımsak olmazsa olmaz tabi:)

Sazan; can ki ne can:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)