6 Ekim 2011 Perşembe

Benim olsalar...







potterybarn

6 yorum:

Yeşim dedi ki...

Keşke... :)

colette dedi ki...

Ben de çok seviyorum ama her şey çok pahalı . Ha bir de ufacık ayrıntı Türkiye'de yok :)

zeynep dedi ki...

tatlım biliyormusun ben senin tarzını artık çok iyi biliyorum, ahşaplar sarı kahve tonları doğal objeler... nekadar iyi tanımaya başlıyoruz artık birbirimizi diğmi..belki en yakın arkadaşımı bile bukadar yazamam örneğin..

Nilgün Komar dedi ki...

bir "keşke" de benden :)

Juli Photo Diary dedi ki...

Great blog!!! I love it...

Wanna follow each other??

www.juliphotodiary.com

Chilek dedi ki...

Yeşim; :))

Colette; malesef bulmak çok zor

Zeynep; evet değil mi? görüp bu bunun tarzı diyebiliyoruz kolaylıkla, harika bir duygu gerçekten:)

Nilgün; :)

Juli; thank you for visit my blog:)
with my love...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)