4 Ekim 2011 Salı

Bugün 4 Ekim...

Dünya Hayvanları Koruma Günü...

Koruyalım kollayalım, en az bizler kadar yaşama hakkına sahipler sadece konuşamıyorlar. Bu onların yaşama hakkını elinden almaz/ alamaz.

Kendine saygı, insana saygı, hayvana saygı, çevreye saygı ve "duyarlılık" diyorum...

Unutmayalım ki doğa bir bütün ve bunun her parçası aynı oranda yaşama hakkına sahip.


İstanbul'da yaşayanlar için bugün Bolluca Katliamı' nı protesto ve Dünya Hayvanları Koruma Günü nedeniyle saat 12:00' de Şişli Meydanı' nda toplanılıyor. Özellikle köpek sahiplerinin petleriyle birlikte katılımı isteniyor.

PS: Bugün Chilek' in de günü olduğu için akşama O' na bir yaş mama ziyafeti çekmeyi planlıyorum hem de en sevdiği karideslisinden=)

7 yorum:

pembedüşler dedi ki...

Söylediklerinize canıgönülden katılıyorum, herşey kendimizle başlar:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Umarim bu sene farkli olur, bu Olaya bu sene insanlar daha duyarli olur,daha Guzel gunler yasariz... Yasamak bu hayvanciklarin da hakki..sevelim koruyalim duyarli olalim... Chilekcim post cok anlami olmus, ellerine yuregine saglik ;)

Şule İle Egeli Tatlar dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum ve çok güzel bir paylaşım olmuş.Tebrikler :Ç)

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

hayvanlarla iç içe, huzur ve mutlulukla yaşayabileceğimiz bir dünya istiyorum artık!

Meyra dedi ki...

keşke herkes,yeryüzündeki her canlı kadar duyarlı olsa..umarım yaşama hakkını sonuna kadar hakeden her hayvan hakettiği ilgiyi bulur.bu sene ve bundan sonraki yıllar için radikal bir değişiklik olur.(ama benim bu ülkede buna inancım yok malesefki)..Nihancım senden bişey istiorum lütfen Chilek mamasını yerken kareleyip bize o anı göster onun sevimli suratını görmek iyi gelecektir bana:))

ஐ : ) STİL DİREKTÖRÜ ( : ஐ dedi ki...

İnsana değer verilmeyen bir ülkede hayvana değer verilmesini bekliyoruz umut malum ./

Chilek dedi ki...

pembe düşler; bence de:)

Şule; teşekkürler

Selin; umarım tatlım umarım

My Princess; ben de istiyorum:)

Meyra; mailine bak o zaman;)

Edi'm; bir umut evet:(

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)