13 Ekim 2011 Perşembe

Pofuduk polar...

Günlerdir yakamı bırakmayan Nezle Salı günü sabah yatırdı beni. Meğerse Beta olmuşum aslında, belliydi gelişinden ama pek önemsemedim.

Salı günü pijamalarımı giyip salonda L' ye -polarımın altına- bir girdim, bu sabah çıktım. Hala iyileşemedim tam ama olsun en azından ayaklanabildim.

Oysa polarımın altında elimde kumanda zap üstüne zap yapıp sıkıldıkça House izlemek kulağa hoş geliyordu, eğer o kafa yerinden kalksaydı...

Demek ki neymiş sağlık önemliymiş, bir mikrop insanı bir anda yerle bir edebiliyormuş. Aslında var olan sağlıklı her güne de şükretmek gerekiyormuş.


Bu arada evde içtiğim ot, sap, çöp muadili şeylerin hesabını yapmadım ama küçük bir orduya yetecek kadar tükettim sanırım.

Hala da devam ediyorum.

 Bugün  şükürle başladım güne, aklımda günü güzelleştirecek bir iki şey var.

Belki bir ara paylaşırım.

gorsel

16 yorum:

DarLa dedi ki...

tabii ki en kocamanından geçmiş olsun!!!!!

Yeşim dedi ki...

Geçmiş ve son olsun tatlım. İnsan hasta olmadan sağlıklı günlerinin kıymetini bilmiyor ne yazık ki. Her güne şükürle başlamayı ihmal etmemeli :) daha iyi olmana sevindim...

Alev Özkan dedi ki...

geçmiş olsun... daha da iyi olmanız dileği ile :)))

lolipu dedi ki...

canım yaa geçmiş olsun. Geçen gün ana binaya gelmişken uğramıştım yoktun:)

pembedüşler dedi ki...

Geçmiş olsun,:))

Hande dedi ki...

Geçmiş olsun canım, o bitkiler uzunca süre hasta olmanı engeller. Arada takviye etmek şart :)

Krnc dedi ki...

Çok geçmiş olsun,gribe ve soğuk algınlığına armutun çok iyi geldiğini duymuştum.bol bol yemeğe çalışın,ya da suyunu sıkıp için lütfen.
Umarım en yakın zamanda iyileşirsiniz..

asmabahce dedi ki...

Geçmiş olsuunnn, ne güzel fotoğraf olmuş hasta halinle bide:)

ebrulikedi dedi ki...

geçmiş olsun.bir daha da uzunca süre uğramasın inşallah.

Pembe Yastık dedi ki...

Geçmiş olsun, tez zamanda iyileşip ayağa kalkarsın umarım...

fikir projeleri dedi ki...

geçmiş olsun cnm postlarını bekliyorum:)

zeynep dedi ki...

Gripten nasıl kaçtığımı, amann uzak dursun diye giydiklerimin haddi hesabı yok şu mevsimde..ama böyle sanki yakalayacak gibi beni..çok geçmiş olsun canım ne varsa şu otlarda var gerçekten!

Selin Ergeçer dedi ki...

Tatlım iyi olmana çok sevindim, günden güne daha da iyi olacaksın :) bu arada ben çok merak ettim o 2 şeyi, gerçi postunu ancak bgn okuyabildim acaba o 2 şey neydi :))

Meyra dedi ki...

canım geçmiş olsun o bitkiler şifan olsun içmeye devam et her ne kadar bıktırdıysada;)2 şeye takıldım hemen açıkla please;)

Meyra dedi ki...

yazdıklarım yine spama gitmiş anlaşılan:(
geçmiş olsun canım alternatif tıbba devam bence..ve o iki şeye takıldım feci hemen anlatmalısın;)

Chilek dedi ki...

Güzel dilekleriniz için hepinize teşekkür ederim:)) Sevgiler

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)