18 Ekim 2011 Salı

Siz de benim gibi "Cath Kidston" sever misiniz?








cathkiston

10 yorum:

lolipu dedi ki...

sevmek ne demek bayılırımmmm:))

BAHAR dedi ki...

severim valla

GÖNÜL dedi ki...

kim sevmez çok güzeller:)))

Eya dedi ki...

Offf bayiliyoruuuum....sevgilerimle Chileeeeek

Meyra dedi ki...

sevmezmiyim hiç tepe home satışını sona erdirmeden önce kutularına tav olmuştum:))iç açıcı desenleri çiçekleri çok cici tam kullanılası güzellikte...

Selin Ergeçer dedi ki...

çok severimmmmmm :))))))))))

Hande dedi ki...

sevilmez mi hiç, neşe veren o renkler desenler çok güzel :)

Krnc dedi ki...

Ne kadar cici bunlar,bayıldımm hepsine :)
Çok şekerler çok:)

fikir projeleri dedi ki...

seviyorum ve istiyorum harikalar:)

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

bayıldım..hele şu horozlu olana :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)