6 Kasım 2011 Pazar

Bayram pazarıymış bu pazar...


Pazar sabahı. Hem de bayram sabahı...

Erken kalktık bu sabah.  Çay kokusuna doymak uzun uzun kahvaltı yapıp anneanneye el öpmeye gitmek gerek. Diğer büyükler yazlıkta.

Ne anladım ben bu bayramdan? Annem bayram için bir şeyler hazırlamadıysa, babam kazık kadar kızlarına harçlık vermediyse! Sabah kahvaltısı anne evinde yapılmadıysa! Hoş babam PTT’ yi keşfetti keşfedeli yapıyor bir şeyler, yine yapmış yapacağını bayram harçlıklarımızı göndermiş...

Kolalanmış beyaz mendillerde harçlık aldım ben, sonra komşulardan şeker topladım 25 sene evvel. Geceleri defalarca uyanıp yeni alınmış cicilerime baktım, sabah olsa da giysem diye uykuya dalıp sımsıkı kapattım gözlerimi.

Kafa bu eskilere özlemle meşgul ola dursun, biz bu bayram biraz eksik biraz da buruğuz. Tatile gidenlerin arkasından el sallamak sinir bozuyormuş! Not düşelim buraya=)

Bu bayram biz bizeyiz. Ev kokusu hakim bünyede. Gelmek isterseniz bekleriz...


3 yorum:

Alev Özkan dedi ki...

İyi bayramlar :)

Elifinelizi dedi ki...

İYİ BAYRAMLAR :D

Chilek dedi ki...

Alev; hepimize:))

Elif; sana da tatlım:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)