29 Kasım 2011 Salı

Biri şu makinayı tutuşturuverse ya elime...


Çok özledim fotoğraf çekmeyi.
Her haftasonu "evet bu haftasonu" diyorum! Olmuyor. Her sabah "evet bu sabah" diyorum! Tam alacakken yanıma tekrar bırakıyorum.
Zamanla sorunu olanlardan değilim, aslında kendimle sorunum. Zaman doğru kullanıldığında bal gibi herşeye yetiyor. Bunu yapmayıp zamana topu atmak haksızlık oluyor.
Kafamda bin türlü fikir var, notu alınmış yapılacak. Boyanacak, kesilip biçilecek çul çaput.
Yemeğe alınacaklar listem var upuzun.
Alınacak kitap ve cd listem var ki ürküten cinsten!
Ne adam gibi okuyabiliyorum ne de ortaya elle tutulur bir şey çıkartabiliyorum.
Ben ki haftaya bir kitap sığdıran kişi 3 hafta ince bir kitabı elimde sersefil ediyorum.
Neyse bugün annemler yazlıktan dönüyor. Sanırım annem adam eder, bir düzene sokar beni.

PS: Bu fotoğraf niye "eline makinanı al" diye! Neden bu fotoğraf peki? Makinamın deklanşörüne ilk bastığım "an" diye!

10 yorum:

DarLa dedi ki...

üzülme tatlım
haftaya sana çok özel pozlar veririm ve "an"ı yakalarsın :)

DarLa dedi ki...

üzülme tatlım
haftaya sana çok özel pozlar veririm ve "an"ı yakalarsın :)

Melange dedi ki...

:)) sanki benim agzimdan yazmissin gibi okudum..mevsim mi suclu acaba :)

Meyra dedi ki...

bunun zamanla değilde,zira insanın kendisiyle alakası var canım.Makineyi eline alsanda kadrajdan bakmak istememe ruhu geldimi uzun süre alamıyorsun neden bilmiyorum banada arada oluyor bu isteksizlik.elindeki kitap listesinden bendede var ama hala okuyamadığım kitaplarımı düşününce yenisi eklemek bile gelmiyor içimden..kitabı bi boşladınmı uzun süre alamıyorsun eline değilmi? koptuk sanırım soğuk Ankara günleriyle:))

Tully dedi ki...

Of ya bu zaman problemi bende de var. Bazen diyorum keşke benden birkaç tane daha olsa:) Biri gezse,biri kitap okusa biri temizlik ev işi filan yapsa:) Çalışırken, hele de evliysen hayat çok zor:(

zeynep dedi ki...

Nihan bu öyle bişiy ki, eline aldığında karelerce fotoğraf çekersin bırakmak istemezsin, ama ele almadın mı da alasın gelmiyor..kitap okumak da böyle..içinden gelsin dilerim biran önce:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne guzel bir fotografmis bu,ne kadar ozel :)) Bazen bana da olur tatlim, bazen oyle bir an gelir ki evden cikmak istemezsin ama bir donemdir iste o..gelir ve kendiliginden gecer ;)

Burcu dedi ki...

ah vazgeçmişlik halleri bende de var ki sorma canım o kitaplar cd ler dedin ya tam yüreğimin ortasına isabet ettin :( umarım en kısa zamanla yeni ayla birlikte miskinlik gider yapma isteği geri gelir sevgiler :)

FidoLand dedi ki...

ben de benzer ruh halleri içerisindeyim,haftada 1 kitap bitiren ben 1 aydır o kitabı alıp yarım bırakıyorum,diğerini alıp köşeye atıyorum,hafta sonu fotoğraf çekimlerine gideyim diyorum,kafamda milyon tane fikir,hafta sonu oldu mu yayılıyorum,yaa ama dinlenmem de lazım çıkış yolum oluyor :)
blogunu çok sevdim,sen de canoncusun,benim de bir canonum var :) daha çok yeni,2 aylık,hala tutkulu bir aşk yaşıyoruz kendisiyle :)
sevgiler;


www.fido-land.blogspot.com

asmabahce dedi ki...

Ben olsaydim tabi tuttururdum beni cek diye:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)