30 Kasım 2011 Çarşamba

günün iyi hissettirenleri...

Bu ve daha fazlası...








weheartit

10 yorum:

DarLa dedi ki...

aha ortada bir yerde macaron var

zeynep dedi ki...

Laudre'li twitin müsebbibini buldum:)

Selin Ergeçer dedi ki...

yaa :)) insan bunları görünce kalkıp aynılarından yapası, bulası, evini dekore edesi geliyor :)

Sessizce dedi ki...

ne kadar güzel ne kadar romantik hele o macaronlar yok mu.. bak şimdi çok canım çekti:))

FidoLand dedi ki...

bana da çok iyi geldi bu toz pembe fotoğraflar :) şimdi herşey toz pembe umarım etkisi uzun sürer!! :)


www.fido-land.blogspot.com

MINI'S DESIGN IDEAS dedi ki...

hakkaten ruh açıçı olmuş..en üsteki vazo olarak kullanılan fransız reçeli kavanozlarını bende böyle kullanıcam..bende sırf zaten kavonozu için almıştım :))

gami'den izler dedi ki...

oyy oyy içim şenlendi resmen : )
harikalar...

Rainbow Gatherer dedi ki...

harikalar tam benim tarzım !

http://rainbowgatherer.blogspot.com

biraydamasalı dedi ki...

o kadarmı güzel:)hepsinden bulasım alasım var:)))

Yeşim dedi ki...

Bayıldım bunlara...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)