14 Kasım 2011 Pazartesi

Tatilden geriye kalan...





14 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Hobareyyyyy ben bu bayram tatiline bayıldımmm :)) bir sonraki bayramı sizin evde geçirmeyi planlıyorum bilgin olsun :))))))) şaka bir yana, o muhteşem kahvaltı sofrasına, o şapşıriğin patisine, içilen o alkollere bayıldım, keyfin daim olsun tatlıcımm :))

Burcu dedi ki...

ben de bayıldım vallahi harika geçmiş her gününüz bayram tadında olsun o zaman sevgiler güzel haftalar :)

Anne İş'te dedi ki...

MİSSS....

lolipu dedi ki...

ohh mis valla, ne güzel:)))

Tully dedi ki...

O sofra muhteşem görünüyor yahu..

DarLa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
DarLa dedi ki...

Sen bana de ki;darla sen gel ben sana hazırlarım bu sofradan ben her hafta sonu ankaradayım böyle bil..
Ama merak etme sofrayı hazırlamana yardım ederim
o konuda evden oryantasyonum var

Tub@ dedi ki...

Fotolar, çekimler, objeler, blog kısacası herşey çok güzel! ellerinize sağlık, artık takipçinizim:)
ben de sizi kendi bloğuma beklerim:)

http://www.tuubasah.blogspot.com
Sevgiler..
.Tuba.

Elifinelizi dedi ki...

ohhh bol sefalı , heranı sıcacık ev ,mutfak kahvaltı daha ne iyi gelebilirki :D

ebrulikedi dedi ki...

oh şahane.bayramda 24 saat nöbet tutmuş,bebekten sonra evdeki kalabalık nüfus sebebiyle kocasıyla şöyle bir keyif yapamamış biri olarak ÇOOOOOK KISKANDIM:)

Serra D dedi ki...

ben o patiyi yeriiiiiiiiiim.:))

loststone dedi ki...

merhaba sofranız gercekten cok hoş görünüyor. her yerde böyle bir zeytin tabagı arıyorum ama bulamıyorum acaba nerden aldınız öğrenebilir miyim?

Chilek dedi ki...

Selin; sen gel ben sana hazırlarım yeter ki sen gel:)))

Burcu; sağol canım

Anne İş'te; miss valla

lolipu; ev gibisi var mııııı;)

Tully; beklerim!

Darla; gel gel ben seni çalıştırırım merak etme:))

Tub@; teşekkür ederim, hoşgeldin:)

Chilek dedi ki...

Elifinelizi; sanırım hiçbir şey:)

Ebrulikedi; kıyamam zor geçmiştir ama sağlık olsun:)

SerraD; O pati de seni yer:)

Loststone; 2 yıl kadar önce Boyner Ev' den almıştım:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)