14 Aralık 2011 Çarşamba

bir film çok şey aslında...

Dün akşam evde yalnızdım ve kanallar arasında gezinirken özel kanallardan birinde "Rabbit Hole" a denk geldim. Film 2010 yılı yapımı, Nicole Kidman' ı görünce izleme kararı aldım. Film biraz ağır ilerliyor ancak diyaloglar ve yaşananlar o kadar gerçekti ki, film benden tam puan aldı.

Nicole Kidman bu filmle Oscar' a aday gösterilmiş ve bence çok doğru kararmış! Film Imdb' den 7.2 almış.
Konusunu merak edenler buraya !


Herkesin acıyı yaşama ve sindirme biçimi farklı ve evet "herkes kendi zamanında iyileşiyor"!
İki insan ayrı ayrı acı çekerken çift olarak aynı acıyı ortak bir alanda yaşayamayabiliyor.  Kimi yok etmeyi seçerken kimi var olduğunu kabul ederek başaçıkıyor. Acının üzerimizde bıraktığı nesnel tek şey "değişim" kimse yaşadığı acılardan sonra aynı kalmıyor...

11 yorum:

Elifinelizi dedi ki...

Nicole Kıdman ' ı çok seviyorum .
listeme ekledim canım teşekkürler :)
Bu arada aşkın gözyaşlarını sevdinmi ? daha başlarındayım

Sessizce dedi ki...

Merhaba.. Bu filmi merak ediyordum ama elim gitmiyordu bir türlü sizden cesaret alıp izlemeye başlıcam hemen ;)

LiLiPuTaNa dedi ki...

O zaman listeye eklendi.. :)

Sevgiler..

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

Çok güzel anlatmışsın canım not aldım bende izliycem mutlaka filmin afişinede ayrıca bayıldım harika düşünülmüş ;)

alice dedi ki...

verdiği mesaj ve oyunculuk bence de süperdi ama çok yavaş ilerlemesi beni bunalttı biraz =)

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

Nicole Kidman'ın izlediğim bütün filmlerini beğenmişimdir zaten,
soğuk dağ aklıma ilk gelen mesela.
tavsiyeni not düştüm canım, ilk fırsatta izlemeye çalışacağım .

Selin Ergeçer dedi ki...

Film çok tanıdık geldi yani sanki izledim sandım ama hatırlayamadım,sanırım izlemedim. İlk fırsatta izleyeceğim tatlım, öneri için teşekkür ederim :)

Chilek dedi ki...

Elifinelizi; o konuda anlaştık sanırım;)

Sessizce; ben çok beğendim, umarım beğenirsiniz.

Liliputana; :))

Myprincess; evet eşiyle olan cult sahnelerden biriydi:)

alice; evet ağır ilerliyor ama ben sevdim;)

pembe blogum; aslında filme başkla kadın oyuncu olur mu diye düşündüğümde sadece julliane Moore' u yakıştırdım ki o da Nicole Kidman'ın tarzında bir oyuncu.

Selin; izlemediyse izle mutlaka senin seveceğine eminim:))

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Nicole Kidman'ın hayranıyım.
Oyunculuğu, tarzı, hele güzelliği..
O ince vücut, o maasmavi gözlerr benim olsuunn :)
Filmi izlenecekler arasıan alıyorumm hemen ;)
www.ceylinolmez.com

Pasaklı Kraliçe dedi ki...

izlemedim, merak ettim...

ese1 dedi ki...

Teşekkürler gerçekten güzel site hazırlamışsınız.....

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)