27 Aralık 2011 Salı

cannelle et vanille

Birbirinden güzel özenle seçilmiş yemek fotoğraflarına bakmak içimi ısıtıyor. Bu fotoğraflara baktıkça bir kere daha makinadan ziyade arkasından bakan gözün ne gördüğünün daha önemli olduğunu farkediyorum.

Yoksa günümüz slr makinalarında al otomatiğe iki kontrastla oyna al sana fotoğraf! Ben daha çok kalitesinden ziyade ne gördüğümle ilgileniyorum. Bu ilgilendiklerime bakmak da beni çok mutlu ediyor.

Bu blogdaki her kare bu kadar özenli, ardından bakan gözle tanışmayı çok isterdim!  Çünkü vizörün arkasındaki göz biraz da hayatın içindeki göz. Orası senin yaşamı nasıl gördüğünle alakalı.


PS: Bu arada bazı bloglarda gezinirken kullanılan görsellerde kaynak belirtmediklerini görüyorum. Bunun bir suç olduğunu ve site sahibinin telif hakkından dolayı yasal hakkını kullanması durumunda ciddi sıkıntılar doğuracağını bir kere daha hatırlatmak isterim. Kullandığımız görsellerde kaynak göstermek bir lüx değil zorunluluk! bunu unutmayalım!


{cannellevanille}

9 yorum:

Yeşim dedi ki...

Çok haklısın tatlım herkes bakıyor önemli olan baktığını nasıl gördüğündür :) bakar kör olmamak dileğiyle mutlu bir hafta olsun :)

DarLa dedi ki...

çoğunun ne olduğunu çıkaramasam da yumurtaları hemen tanıdım maalesef :(
böyyykkk her yerde karşımdalar
ama keke bayıldım

chfashiontrend dedi ki...

Blogların resimlerine bakıp yazıları okumayanlar da cabası tabi..
sevgiler.
chfashiontrend@blogger.com

Hande dedi ki...

Çok haklısın canım, bakmak ve görmek arasında fark var, bunu iyi kullananda fotoğraflarına çok güzel yansıtıyor.

pembedüşler dedi ki...

Bakmak ayrı görmek ayrı demi ama:)) Ne olduklarını bilmem ama renkler çok iştah açıcı:))

zeynep dedi ki...

şu söylediğine kesinlikle katılıyorum...herkes farklı görüyor önündekini..çok haklısın canım

meyra dedi ki...

ne garip değilmi canım iki kişi aynı yere bakıyor fakat farklı şeyler görüyor!Tüm mesele bu sanırım bakıpta ne gördüğünü bilmek...

Chilek dedi ki...

Yeşim; evet canım aradaki farklar işte bizi farklı kılan. Allahtan kör değiliz:)

Darla; görsellerde yumurtayla barışalı çok oldu keşke hayatta da barışabilsek;)

chfashiontrend; o da güzel, görsellik öndedir bazen:)

Hande; evet kesinlikle!

pembe düşler; bende de!

zeynep; böylece hayatımızdaki renkler çıkıyor ortaya:)

meyra; evet ama hepimizi farklı kılan şey de bu değil mi zaten?

Selin Ergeçer dedi ki...

Ooo hakikaten çok güzel :) e bu gözü takdir etmek lazım ;))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)