20 Aralık 2011 Salı

Işıl ışıl evler

İster evde olalım ister dışarıda kutlayalım yeni yıl ruhu evlerimize renk katmaya devam ediyor.

Henüz hangi evde toplanacağımız belirsiz ama yeni yılı sevdikleriyle birlikte evde geçireceklerdenim! Dolayısıyla ne giyeceğim? Ne takacağım? Telaşlarından uzak, ne pişirsek? Ne yapsak? Derdinde olanlardanım! Ben bunları düşünedurayım sizler bu güzel evlerin keyfini çıkartın.

Ha bir de geleneksel yılbaşı tarçınlı kurabiye çıkartmalarım olacak ki "çok yakında"!

O halde beni izlemeye devam edin=)









{housetohome}

5 yorum:

FidoLand dedi ki...

aynen ben de bu durumdayım,biz de bu yıl yılbaşını bir arkadaşımızın evinde arkadaşlarla kutlayacağız,ama ben yine de kendi evimi de süslemek istiyorum,hatta bi süre öyle kalsın istiyorum :)
sevgiler :)

Miray's Handmades dedi ki...

Ohhh! Misss! İçim açıldı..Teşekkürler! ;)

Selin Ergeçer dedi ki...

Hohohoo ben evi yilbasi havasina soktum ama kendimi sokamadim henuz :) bakalim belki biraz kar destegiyle, olabilir ;)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

ben de daha moda giremedim görseller çok güzel kırmızı koltuk salonda favorim şu koltugu bir kaplatayım alıcam ikili koltuk eve

Chilek dedi ki...

Fidoland; bakalım biz de kime patlayacak geçen sene bendeydik.

Mray; ne demek:)

Selin; kar lazım evet:)

Modaretor; evet kaplat bir de resmi çek ben de merak ediyorum nasıl olacak:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)