5 Aralık 2011 Pazartesi

Pazar- ertesi...

Haftasonu oldukça neşeli ve hareketli geçti.

Taa İstanbul' dan arkadaşına gelen ama uçaktan iner inmez benimle buluşma nezaketi gösteren sevgili Darla en keyifli kısmıydı. O kadar çok konuşmuşuz ki bir kare bile çekememişiz akşama özel=)

25 yaşın çoşkusu, hayalleri, yaşadıklarıylarıyla kocaman bir yürek kendisi. Hayatıma almaktan bir o kadar mutlu oldum. Köşesinde kullandığı keskin diline inat yumuşacık bir kalbi var, kabuğunun altında. Beni burada öyle güzel betimlemiş ki sanırım ben o kadar becerikli değilim=)

İyi geldin iyi ki tanıdım diyorum az ve öz olarak!


İstanbul' a aşık birine ancak bu kadar torpil yapılabilirdi ki yapmış! 2012 cep ajandam çantamda yerini aldı bile. İlk sayfada yazdığı güzel temennileriyle=)


ve pazar sabahı bizimkiler geldi kahvaltıya, hani yazlıktan geldiler demiştim ya özlem giderdik. Kahvaltı uzadı akşama kadar keyif halini aldı. Balık keyfiyle ve Behzat Ç. klasiğiyle sonlandı=)
Akşam o kadar acıkmışız ki balıkları görüntüleyemeden midemizde yerlerini aldılar bile...



Yeni yıl coşkusu geleli çok olmuştu eve ama kareleyememiştim bunlarda oradan=)
Hazir kuralarıda çekmişken bizimkilerle, ne alsak? dertleri de resmileşmiş oldu şahsa özel!



pek tabiki Chilek...
Evin kalabalıklaşmasını fırsat bilip kudurdukça kudurdu. Bu duşakabin üzerinde (yine!) yakalandığında saat gecenin yarısını gösteriyordu.
Yaramazlık diz boyu, şaşırmadınız değil mi?


Hareketli haftasonları hep sakin bir hafta getirecekmiş gibi hissederim oldum olası, hislerim beni yanıltmazsa ne güzel olur!

O zaman böyle sakin bir hafta olsun isteyen herkes için...

13 yorum:

DarLa dedi ki...

cansın sen..
Senin coşkunla coştum ben :)
ah o güzel sofran ahhhh
bir dahakine sadece o sofran için geleceğim
her şey için tekrar tekrar teşekkür ederim..
Güzel bir hafta dilerim
kalp kalp kalp

Yeşim dedi ki...

:) Canım benim yüzümde kocaman bir gülümsemeyle okudum yazını. Ne güzel dostluklar kazandırdı bloglarımız :) Chilek'in surat süper yalnız aha yakalandım bakışı var tipsiz yaa :) Umarım hafta beklediğin gibi sakin geçer.

FidoLand dedi ki...

oyy yerim ben bu çileği amaaa!!
bi de Darla'yla buluşmanız ne güzel olmuş,insanların blogları kişiliğini azbuçuk da olsa yansıtınca,reeliyle karşılaştığında çoğu zaman hayal kırıklığı yaşanmıyordur sanırım,değil mi??insanın enerjisi, yazılarından,fotoğraflarından anlaşılıyor :)
kocaman sevgiler;

www.fido-land.blogspot.com

ayci dedi ki...

aynı ajandadan bende de var hemde benimkiside istanbuldan gelen birisinin hediyesi ;)

ama yazmaya kıyamıyorum henüz :)

Meyra dedi ki...

ne güzel bir blog dostluğu daha can bulmuş:) ben yine har zamanki gibi Chileke takıldım bayılıyorum senin bu kızına yaaa çok tatlı hınzır şey:))

ebrulikedi dedi ki...

ama annesi o masum surata bak.hiç kızabilirmisin ona sen?ısırmak,mıncıklamak,patilerini yemek istiyorum şu an onun.çok şirin:)
blog arkadaşlığı ne güzel değil mi.aynı şehirdeyiz keşke bir gün bizim yollarımız da kesişse.

cemre dedi ki...

seninki de benimki gibi neşeli bir haftasonu olmuş :) senin bu kız çoook şeker yaaa tıpkı benim pembo gibi olmadık yerde yakalanıp şaşkın ifadesi var :))
huzurlu bir haftan olsun...

asmabahce dedi ki...

Ben bu chileğin bakışlarını Derişe benzetiyoru ya hadi hayırlısı:)))

Hande dedi ki...

Yazılarıyla tanıdığın biriyle buluşmak pek keyifli oluyor. Ağacı görünce bizimkini hala kutusundan çıkarmadığım aklıma geldi. Bu akşam süslemeli :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Ooo çok keyifli bir haftasonu olmuş, ne kadar güzel :))) bu kahvaltı masasını bir yerden hatırlıyorum, ayrıııııı ;))))
bu arada ben chileki o halde orada görseydim, kesin yumuk yumuk ısırırdım orası da ayrıııı :))))

lorenza dedi ki...

hiiii bu pisicik ne kadar şirinnnmiş.... Ajandanı güle güle kullan

Chilek dedi ki...

Darla; gel gel ne zaman istersen:)

Yeşim; sağol Yeşocan umarım öyle geçer:)

Fidoland; ben şidiye kadar 2 arkadaşımla buluştum ve hiç hayl kırıklığı yaşamadım. Yaşadıkları gibi buldum her ikisinie sıcak ve samimi:))

ayci; ben kıyıyorum artık kıyarken de şunu düşünüyorum o objeyle birlikte her an yanımda oluyorlar böylece:)

Meyra; vereyim sana istersen;))

ebrulikedi; kesiştirelim o zaman;)

cemre; evet çok muzur çokkk:)

asmabahçe; eyvah diyorum yandın o zaman:)

Hande; hemen çıkar kur bir an önce:)

Selin; senin yerinde ayrı her yerde o da ayrıı:)))

lorenza; teşekkür ederim:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

en güzel yanı yeni insanlar tanımak blogger olmanın.ne güzel yapmışsınız siz:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)