12 Ocak 2012 Perşembe

Bere


Genelde beni pek görmeye alışık değilsiniz biliyorum ama bu post canım arkadaşım Asmabahçe' nin özel isteği üzerine hazırlanmıştır=)

Kendisi "bere tak, bere al" diye kafamı yer genel olarak=)

Aslına bakarsanız ben de seviyorum ve kışın beni beresiz görmek pek mümkün değil. Çoğu rengarenk ve bir çoğunu annem örüyor. Hatta kendi ördüğüm berelerim de yok değil!

İşte bereli halimden bir kare. Çok gezdiğimiz bir akşam, kendimizi evine attığımız arkadaşımın telefonuna yansımış halim. Yorgun ve üşümüş yine de mutlu!

10 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Kim ne derse desin bere inanılmaz yakışmış :)))) bir anda gözümde seni mor bereyle canlandırdım da ne süper olur :)) keşke daha çok fotografını paylaşsan tatlıcım :))

ebrulikedi dedi ki...

ben de çok seviyorum bere,şal,atkı takmayı.herkese de yakışmaz bere takmak.sana da çok yakışmış:)

asmabahce dedi ki...

Al iste yine bayildim:)) masallh arkadasima

Yeşim dedi ki...

Canım öyle güzel ve huzurlusun ki :) maşallah. Bere de çok çok yakışmış sana...

NİMO =) dedi ki...

Eyooo Handanım Nihanım ne güzelmiş öyle yahu :)))
Yeşil senin rengin fıstık, ımmh şey birde bordo ve kırmızı :)

Meyra dedi ki...

daha dün akşam asmabahçede gezinirken yakıştığını öğrenmiştim:)
Haklıymış canım;)

Hande dedi ki...

Gerçekten yakışmış canım :)

DarLa dedi ki...

nihannn
bewre sana çok yakışıyor bir kere
görüştüğümüzde taktığın bere bu mu tam hatırlayamadım ama (sanırım siyahtı) sana gayet güzel gidiyor
zaten harika bir yüzün var
....

Chilek dedi ki...

Selin; mor berem de var:)

ebrulikedi; çok teşekkürler;)

asmabahçe;:)))

Yeşim; sağol canım:)

Nimo; sanırım hepsinden var:))

Meyra; sağol Meyra'cım;)

Hande; çok teşekkürler;)

Darla; yok o zaman siyah vardı bu değildi:)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

aaay, sen nee tatlıymışsınnnn Chileeek :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)