26 Ocak 2012 Perşembe

dalında bir leylak olsam...


İhtiyacım olan şey sakinlik.
Oysa bugün ne içim ne de dışım sakin.
Dinlemek, duymak, ikna olmak yetmiyor bazen!
İnsan denen varlık hep fazlasına meyilli ökenin de, hırsın da, paranın da "da" kısmı baskın hep!
Son bir kaç gündür aksilikler yaşıyorum peş peşe "vardır bir hayır" deyip dillendirmiyorum çoğalmasınlar diye.
Aklım hep uzaklarda, uzakta özlenenlerde!
Yaprak misali oradan oraya savruluyor ruhum bu aralar. Biliyorum geçecek. Ne kalıyor ki hayatta?
Nihayetinde ömür dediğin şey bile gün gelip bitiyor.
Şimdi bu leylaklar masamda olsaydı nasıl iyi gelirlerdi bana!

{google}

8 yorum:

bahar006 dedi ki...

Şu aralar benim de biraz sakinliğe ve dinginliğe ihtiyacım var, kafamı dinlemek istiyorum feci şekilde...Leylaklar ise, en sevdiklerimden:)

Meyra dedi ki...

ahh canım o da'lar yokmu hayatımızda! sonu yok sanırım nefes aldığımız sürece bizimle olacaklar.Şöyle özlenenlere doğru yola çıksan iyi gelebilir!

AsOrTiK dedi ki...

ah bu leylaklar masamda olsaydı, ne dert kalırdı, ne tasa. herkesin istediği sadece huzur ve sükunet.
kalın sağlıcakla...

Selin Ergeçer dedi ki...

Bu aralar nasil uzaklasmak istiyorum anlatamam...hatta beni bu leylaklar kurtarabilir mi emin degilim ;))

ayça dedi ki...

kokusu burnuma geldi missss...aaa bi dakkka bu koku yanımda vazoda ki nergislerden gelio)))
bi leylak,bi nergis misssssssssss

Kitchen Witch dedi ki...

Nasilda beni anlatti simdi bu yazi.. burda coook uzaklarda gurbette ozlediklerim ve son gunlerin bitmeyen uzuntuleri stresleriii.. offf .. ne leylaklar kurtarir aslinda beni ne nergisler..
izninle facebook sayfama kopyalamam lazim. resmiyle ve chilek ismiyle tabikiiii.. musadelerinizi bekliyorummm..

Chilek dedi ki...

bahar 006; aynı durumdayız desene:)

Meyra; ne güzel olurdu, kar kış engeli olmasa:(

Asortik; aynen ben de öyle düşünüyorum kokusu burnumdaydı yazarken:)

Selin; aynen ben de basıp gidesim var bir yerlere:)

ayca; nergise de bayılırım, leylaklara da:)

Kitchem Witch; pesi madem o kadar derine indi yazı elbette link vermek koşuluyla paylaşabilirsin:)) Sevgiler!

Kitchen Witch dedi ki...

tesekkurler.. paylasildii ,, adin anildi ve link verildiii..
saygi ve sevgiyleee.. :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)