5 Ocak 2012 Perşembe

dayan dayanabilirsen...

Eğer siz de benim gibi 2011' in neredeyse yarısını Dukan Diyeti'yle geçirseydiniz bu karbonhidratlara daha bir iştahla bakardınız. Dünyadaki en şanslı insan grubunu bana sorsalar, istediğini yiyerek zayıf kalan o nadide ve seçici güzellikteki insan grubu olurdu!
Ve yine en sanşsız grubu sorsalar benim gibi karbonhidrat için ölüp bitenleri söyleyebilirim. Makarna, hamur işi ıvır zıvır daha mutlu edici ne olabilir ki?

O zaman o seçici güzellikteki gruptaysanız bunları yemenizi, değilseniz sadece bakmanızı önerebilirim! Zira ben uzaktan bakıyorum bu aralar=)



{sundaysuppers}

10 yorum:

Seden dedi ki...

pek davetkar fotoğraflar...
pk zor uzaktan bakmakla yetinmek :)

fuly dedi ki...

bende 2011 in son günlerinde başladım. hangi akla hizmet yılbaşı öncesi başladım bilmiyorum :))

2012 nin yarısı dukan ile birlikte seviyeli şekilde devam edecek :)

söylediğin herşeye tüm dukanımla katılıyorum :))

ballı kaymaklı bi kahvaltıyı nasıl özledim anlatamam

umarım sende işe yaramıştır ben spor ile götürdüğüm için şimdilik güzel gidiyo;)

meyra dedi ki...

Nihancım o seçici gruptayım inanki,bir zamanlar 20'li yaşlarda gece makarna yiyip yatardım sıfr kilo almak için:))şimdi yemiyorum ama ne kadar yesemde almayan bir bünyeye sahibim..hem sende arada kendine torpil geç boşver diyeti miden ve gönlün şenlensin karbonhidratla;)

chfashiontrend dedi ki...

diyetteyim :)
yaşasın dengeli beslenmek :)
sevgiler.
chfashiontrend@blogger.com

PAPİŞ STYLE dedi ki...

Üzülerek söylüyorum ben şanslı gruptanım.Yerim ama kolay kilo almam.Bunda babaannemden geçen genetik miras açısından şanslıyım.Anne tarafım zira kolay kilo alanlardan.

Enfess görünüyorlar.Herkese kilo alınmayacak, diyetsiz günler diliyorum.

lorenza dedi ki...

İnanılmaz lezzetli ve cezbedici görünüyorlar.
Dukan dietini çok duydum fakat bir bilgim yok. İnternet sitesinde ölçtü bir şeyler sonra kredi kartı vs. istedi.
Biraz bilgi verebilir misin acaba?

Elifinelizi dedi ki...

offff 2012 ye bu modda girmek :S
geçenlerde yazdığım gibi , kriz anı şuur kaybı :)
hamurişinde boğulmak istiyorum

Selin Ergeçer dedi ki...

Aah ah bir kıskandığım o popülasyon vardır ki bu duruma yapacak birşey maalesef de yoktur :)

** ZEL ** dedi ki...

Ben bu fotolara bak,bak doyamadım :)
Bunlar rejim filan dinletmez insana :)
Ayrıca ufacık parçadan da bişi olmaz zannımca:)
Sevgilerimle..

Chilek dedi ki...

Seden; evet zor:))

fuly; tabiki yaradı zaten yaramayanına daha denk gelmedim, kusursuz diyet:)

meyra; ah sen ne şanşlısın ah nasıl kıskandım bilemezsin:)

chfashiontrend; :)))

Elifinelizi; bende:))

Papiş; ah sende mi? ne şanslısınız bilseniz:)

lorenza; kendisi protein diyeti ve 4 aşamadan oluşuyor. Ben her ay kan tahlili verdim yaparken biraz karaciğeri kontrol etmek gerekiyor. Detayları kitabında bulabilirsin, ben toplamda 13 klo kaybettim;)

Selin; off offff:(

Zel; ufak bir parçayla durabiliyorsan evet:)))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)