13 Ocak 2012 Cuma

everything for weekend...




Bunlara baktıkça yataktan fırlamalı erkenden yollara koyulmalı, gidip fotoğrafçı hocanın kafasını dıt dıt' lamalı diyor iç sesim! Sonra O' nun en en sevdiğim olduğu aklıma geliyor, her ders niyetiyle oturduğumuz yerden ya ağlayarak ya da kahkahalarla kalktığımız...

Her cuma aynı enerjiyle dolup taşıyorum onu da yapmalıyım, bunu da yapmalıyım! Evi toparlayıp düzene sokmalıyım, to do list eksiltilmeli, yerine yenileri gelmeli! 3 kitap var kokusu mis gibi, beni bekleyen! Alınmış bir düzine cd var, sakince dinlenmeyi bekleyen!

Kesilecek, biçilecek, çerçevelenecek bi dolu şey var!(?) Market alışverişi yapıldı, neyse ki artık akıllandım sanal marketler sağolsun, zamandan tasarruf sağlıyorlar=)

Tam hatırlamıyorum ama sanırım  Neyzen Tevfik' ti "kadının 4 yeri lazım siyah; saçı, gözü, kaşı, kirpiği" demiş! Ben de hepsi siyah, ama hala aklımda birini değiştirmek var.(?)

Bu haftasonuna yine panik halde girmek var, gerisi selamet! Size de bolca keyif, ne dersiniz?


{fleuravenue}

6 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

O kadar enerjisi yüksek bir yazı olmuş ki ister istemez ben de hızlı hızlı hızlı okudum yazdıklarını :)) çook güzel bir haftasonu olsun tatlım ve böyle dolu dolu olsun ;))

asmabahce dedi ki...

Benim simdi tek dusundugum 1 hafta sonra sut iznim bitiyor ve ise basliyorum pofff:((

Meyra dedi ki...

cumanın paniğinin sebebi tek başına Cumartesi değilmi:))aynı panik bendede var zira zamanda yetse uzasa fena olmaz diyorum her defasında...keyifli ve bol vakitli bir hafta sonun olsun canım;)

chfashiontrend dedi ki...

uzun uzun bir hafta sonu olsun o zaman..
sevgiler

zeynep dedi ki...

Mutlu , huzurlu ve keyifli haftasonları dilerim , sevgiler...

Chilek dedi ki...

Selin; karla dolu bir haftasonu oldu:) yapılcaklar yine kaldı;)

asmabahçe; evet:((

Meyra; keyifli geçti sayılır Meyracım:)

chfashiontrend; hep öyle olsa keşke:)

zeynep; :) benden de sevgiler...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)