3 Ocak 2012 Salı

güzel günler bizi bekler...

Her senenin aksine bu seneden büyük beklentilerim var. Her yıl yaptığım listeye bir sonraki yıl baktığımda bunu farkedebiliyorum. Son 5 yılın en iddalı beklentilerini yazmışım 2012' ye! Yakını olsun uzağı olmasın, sonuçta bizler istiyoruz ama bakalım hayatın getirileriyle ne kadar paralel onu zamanla göreceğiz
.
İstedim ki bu yılın ilk postu ışıl ışıl olsun, çiçekler gönlümüzü hoş kılsın, kokusu burnumuzun ucunda olsun!

Getirisinin götürüsünden çok olduğu, bedenen ve ruhen daha az yıprandığımız, sevgiye boğulduğumuz, bolluk bereket içerisnde yüzdüğümüz bir yıla o zaman=)







{decor8}


8 yorum:

Anne İş'te dedi ki...

ohhhh miss içim açıldı:)Amiiiiiiiiin Chilek'çim amiiiiiiin

my lifebook dedi ki...

En sevdiğim renkler, çiçekler!
Bu çiçekler terapiye yardımcı olarak kullanılsın, hergün masamızda bir demet bulundurma zorunluluğu getirilsin!

colette dedi ki...

2012 'de tüm dileklerin gerçek olsun !

Meyra dedi ki...

tüm dileklere katılaraktan bardağımı kaldırdım Nihancım;)

Sazan dedi ki...

Işıl ışıl bu post için teşekkürler canımcım...

Güzel günler göreceğiz, güneşli günler...

Öpüyorum...

asmabahce dedi ki...

Ne güzel dilekler,lütfen bu sene hepsi olsun...

Chilek dedi ki...

Anne İş'te; benim de kokuları burnumda mis gibi:)

my lifebook; haha bizim masalara mı? biz zor yaşıyoruz alt katta ama sizin kata getirebilirler belki;)

colette; amin ablacığım, hepimizin:)

Meyra;cheerssss;)

Sazan; hepimize olsun:))

Selin Ergeçer dedi ki...

Ohhhhhh misssss :))))) baktikca kokusu burnuma geldi sanki :))) cook guzel bir yil olsun tatlim insallah ;)))))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)