16 Ocak 2012 Pazartesi

isimlerinizi görmek sizi de mutlu eder mi?

Yemeğe gelen misafirlerimizi en iyi ve şık şekilde ağırlamak hepimizi ilgilendiren ortak nokta=)

Hazırladığımız masalarda gerek menüyü gerekse gelen misafirlerin adını yazmak hem şık hem de özel bir detay. Özellikle gelen konuklarınızın ismini yazmak, oturma planını da ev sahibine bırakan en güzel taraf! "Sen buraya geç, yok sen buraya otur" gibi konuşmaların yapılmamasına neden olması da cabası=)

Kendimden biliyorum gittiğim yerde beni yansıtan ya da bana özel bir şey bulmak her zaman beni mutlu etmiştir. Bu nedenle gittiğim davetlerde ismimi görmek sevdiğim şeylerden birisi! O zaman hep birlikte aşağıdaki detaylara göz gezdirmeye ne dersiniz?








Herkese iyi haftalar=)

{housetohome}

10 yorum:

my lifebook dedi ki...

4. kareye bayıldım, kesinlikle çok etkileyici bir detay bu isim kartları:)

Selin Ergeçer dedi ki...

3. görsel tam benlik, muhteşem :) iyi haftalar canım :))

Yeşim dedi ki...

Fikirler harika ilk misafir ağırlamada uygulanacak kadar da özendirici :) Mutlu bir hafta olsun tatlım :)

Elifinelizi dedi ki...

hepsi çok cici , son resimde olayın son noktası sanırım :)
kesinlikle isim yazılı bir masaya oturmak insanın kendini değerli hissetmesin neden oluyor. Tüm özel zamanlarda ve özel olmayan zamanlarda özel bir detay :D

cafenoHut dedi ki...

Ben de 4. karedeki fikte bayıldım, ve ilk gelen misafirimde deneyeceğim. Dur not da alayım, yoksa kesin unuturum...

Guzunkizi dedi ki...

Çok şık çok zarif detaylar:)

Marcela Gmd dedi ki...

I like your blog!!
Take a look on my blog and if you like we can follow each other?
You like art and fashion?
Have a nice day!

Besos, desde España, Marcela♥

Ceylin'in Annesi dedi ki...

En sonuncu görseldeki nerede vardır bilen bi söyleyiversin, ona bayıldım:)

www.ceylinolmez.com

Chilek dedi ki...

my lifebook; evet benim de favorim o oldu;)

Selin; haha koyarken aklıma geldi zaten!

Yeşim; umarım tatlım

Elifinelizi; evet kesinlikle özel hissettiriyor:)

cafenohut; evet al al yoksa gerçekten unutuluyor:)

gününkızı;bence de:)

Marcela; welcome my blog:))

ceylininannesi; scrable:)

Adsız dedi ki...

Herhangi bir sorunuz var ise sizden biraz yardım almak dileğiyle.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)