27 Ocak 2012 Cuma

snowy


Ankara karlar altında. Bugün öyle böyle değil, ana yollar hariç her yer pamuk şeker gibi. Tüm haftasonu da böyle olacakmış. Neyseki günlerden cuma, yarın iş olmaması daha da mutluluk verici!

Bu haftasonu evimde mi, yoksa annemler de mi olacağım? Hala belirsiz!
Haftasonu gelsin de yeter ki planımız belli olmasın, her zaman böyle düşünenlerden olduk=)

Kar keyfinin Ankara' da doyasıya yaşanacağı neredeyse tek lokasyondan, Odtü' den! sizlere kar mutluluğu gönderiyorum. İsteyen alsın tamam mı?

Herkese keyifli haftasonları=)

PS: ve elbetteki sokaktaki minik dostlarımızı unutmayalım! Onlar çoğunlukla yaşamak için bize muhtaç! Daha önceki yazım için tık

{weheartit}

11 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

çileğin resimlerine yer vermiyorsun nezamandır...Lütfen yeni resimlerini paylaş bu arada ankara harika gerçekten pamuk gibi! işyerine çok zor gelmiş olsam da mutluyum allah dışarda olan tüm canlılara yardımcı olsun...İyi hafta sonları çileğin burnundan öpüyorum...

Elifinelizi dedi ki...

aldım aldım hemde kocaman aldım kendime .
o güzellik nedir öyle , renkeri
karda yağmış patilerine
bembeyaz bir haftasonu bizi bekler

colette dedi ki...

Sana da gönlünce geçecek bir hafta sonu dilerim !

Meyra dedi ki...

karı zaten çok severim, böyle bıyıklara düşen karı daha bi sevdim:)) pamuk şeker tadında bir hafta sonun olsun canım;)

DarLa dedi ki...

sonunda buraya da yağdı ve hala yağıyorrrrr

Ceylin'in Annesi dedi ki...

oooyy,
yerim ben o karlı kedişiii :)

www.ceylinolmez.com

Ceylin'in Annesi dedi ki...

oooyy,
yerim ben o karlı kedişiii :)

www.ceylinolmez.com

bahar006 dedi ki...

İşe gelirken gözlerimi açamadım, tipi gibi yağıyordu resmen, kar güzel de ben yazı çok özledim ya:)

Yeşim dedi ki...

Canım gönlünce geçireceğin bir hafta sonu diliyorum. Kar mutluluğumu aldım :) Sokaktaki kuzuları da unutmayacağım elbette :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Bugun istanbul da kara teslim... Neyse ki onumuz haftasonu... bir de sokak bebeleri olmasa :(

Chilek dedi ki...

prensesim; o kadar haklısın ki tembelim ben tembel bol bol çekip koymak lazım aslında, isteğini hemen değerlendirmeye alıyorum:)

Elifinelizi; müthiş değil mi o bıyıklar hele bir birinden güzel:))

colette; sana da ablaların ablası:)

Meyra; Ankara' lı olup kar sevmeyen var mıdır?

Darla:)

Ceylin'in annesi; yemelik tam:)

Bahar006; özlemedim yazı desem kızar mısın?

Yeşim; sen hiç unutur musun tatlım ya?:))

Selin; Ankara korkunç soğuk ya o bebeler?:((

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)