7 Şubat 2012 Salı

aşkın adı Elie Saab...

Elie Saab, benim için modada mucizenin yeni adı! Dantelin eski kadınsı kokusuyla, yeni ve modern çizgiler ancak bu kadar güzel birarada olabilir. Her elbisesi bir sanat eseri niteliğinde. Elbiselerde kullanılan dantaller şahane!

1964 Beyrut doğumlu olan Elie Saab ilk defa 9 yaşında kız kardeşine diktiği elbiseyle farkında olmadan geleceğini seçmiş. Gerisi sadece yetenek ve doğru atılan adımlarla gelmiş.

Nişantaşı Pronovias' ta bundan yıllar önce, -sosyetenin adını hatırlamadığım önde gelen bir ismi için hazırladığı- gelinliği tesadüfen görme şansım olmuştu. Arkadaşım gelinlik denerken ben o saatler boyu sadece O' nun şaheserini izlemiştim hayranlıkla. Aslında adıyla tanışmam da bu sayede olmuştu.

İşte mucizelerinden seçtiğim kareler elbette seçmekle bitecek gibi değil, dahası için tık










{footluxe}

9 yorum:

Ayfer dedi ki...

Sevgili Chilek hepsi birbirinden sIk ve hos cok guzel gorseller paylasmissin, tesekkurler

Yeşim dedi ki...

Kesinlikle aynı fikirdeyim ben de bayılıyorum Elie Saab tasarımlarına...

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

sevilmeyecek gibi değil ki. kadının ruhundan anlıyor.

asmabahce dedi ki...

Muhteşem

Deli Anne dedi ki...

ben de bloglar vesilesiyle haberdar olmuştum bu modacıdan ve bu defileden.. ilk defa hemen hepsini çok beğendim.. dantelin zarafeti, inceliği, ipeksi kıvrımlar, renkler ışıltılar harika gerçekten.. yeniden gördüm yeniden sevindim, sevgiler:)

zeys dedi ki...

bende bayılıyorum elie saab'a..ozellıkle bu ılk resımlerdekı yesıle bayılıyorum :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Pembe Yastık dedi ki...

Elie saab bir gelinlik giymekti hayalim biliyor musun, tabi hayalden öteye gitmeyeceği aşikardı. Bu tarz uçuş uçuş başka bir modacı görmedim ben ya...sanki elbiseler mankenlerin üzerinden kayıyor gibi, zarif,şık ve kaliteli...ahhh geçen gün yine fashion tv de defilesine rastladım eridim resmen ;(((

NİNO dedi ki...

Çok zariflerrrr....

http://ninostudio.blogspot.com/

Selin Ergeçer dedi ki...

Hepsi birbirinden guzel,hepsini denemek istedim :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)