6 Şubat 2012 Pazartesi

bol fotoğraflı bir Chilek...

Şu sosyal medyada bizim Chilek Hanım benden daha fazla tanınıyor. Ben genelde "Chilek' in annesi" olarak varoluyorum:)) Uzun zamadır yorumlarda ve maillerde kızımı soruyordunuz, kabul ediyorum çok tembelim. Elimde telefon ne çekersem o!

Beni Twitter' dan takip edenler için bu kareler çok tanıdık ve bildik. Yine de oradan takip etmeyenler ve kullanmayanlar için eski rutine dönüp, "Chilek Postu" yapmaya karar verdim.

Instagram benim için fotoğraf paylaşmanın en keyifli yanı. Sanki ben ve Instagram bitişik yaşıyoruz=)
Biz bu kadar sıkı bir ikiliyken "e madem biz de görelim" derseniz "Chilek" username  ile bana ulaşabilirsiniz!













Bu gülümseten karelerden sonra, sendromsuz bir pazartesi ve keyifli bir hafta dilerim=)

16 yorum:

zoitsa dedi ki...

topik:)))

♥мұ»p»r«i»n«č»є«s»s♥ dedi ki...

tamda istediğim bir post oldu bu tşk ederim canım çilek dünya tatlısı gerçekten o güzel burnundan öp benim için...Son pozuna çok benzeyen bir resimde benim kedim maya'nın var eklerim bugün..sevgiler :)

Meyra dedi ki...

o dolabın üzerinde "beni sev beni ye" diye bakan o gözlere bayılıyorum Nihancım :))
şanslısın böyle bir kızın annesi olmakla;)

DarLa dedi ki...

bu kız bir harika yahu..
sürekli tepelerde bir yerlerde
bayılıyorum ona...

ebrulikedi dedi ki...

yaşasın kedi anneliği:)
onun o göbüşünü sevmek istiyorum.kesin sevdirmez de.

Gami dedi ki...

tonton o : ) severim onu ben : )

smyrnian dedi ki...

çok güzel annesi, maşallah ona :)

Anne İş'te dedi ki...

OYYYYYY OYYYYYY OYYYYY:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Hahh iste benim askim :)))) favori karelerimi de paylasmissin;ilk ve sondan 3. Gorsele bayiliyorum :)))) hatta bir favorim daha var; cilegin yatak carsafinin altina saklandim zannettigi ama aslinda butun kuyrugun ortada oldugu kare, iste ona hastayimmmm :)) hatta istek yapiyorum bu fotografi, bir dahaki chilek postu icin ;)))))

cemre dedi ki...

yaaa şu iş saatinde evdeki kızımı özlettin bana :( benim Pembomda son dönemde yükseklik takıntısında kahh dolap tepelerinde kahh vestiyerin üstünde..nassı yumoş senin kızında maşallah :) sana ne sorucam boynundaki tasmasına nasıl alıştırdın zira benim kız hemen çıkarıp oyuncak yaptı kendine..

khaleesi style dedi ki...

Ayy kocaman bu cok tatli:))
Tesekkurler bloguma yormun icin:)
Bende geldim uyenim ve takipteyim
Sevgiler
Duygu

NİNO dedi ki...

Çok pamuk bu...miinosshhh

Sevgiler

http://ninostudio.blogspot.com

Yeşim dedi ki...

:) Yerimmm ailece hastasıyız Chilek hanımın :) Pozlara bak yaa aşk bu işte :)

Chilek dedi ki...

zoitsa; :))

myprincess; ekle ekle senin oğluş da çok şeker:)

Meyra; evet ya şanslıyım hem de çokkk:)

Darla; sen gel daha ne marifetleri var kızımının:)

ebrulikedi; her zaman açığız bekleriz:)

Gami; tonton hakikaten:)

symrnian;ye ablası ye:)

Anne İş'ta; oy ki ne oy:))

Selin; evet o fotosu da duruyor koyayım yakın zamanda çok şapşal ya, güya benden saklanıyor ama kuyruk dışarıda:)))

cemre; pemboyu öp benim yerime annesi:)

khaleesi style; hoşgeldin Duygu'cum:))

nino; pamuk prenses:)

Yeşim; sen yakından takipçisisin kızın:) zaten bilmediğin pozu yoktur sanırım:)))

lorenza dedi ki...

Hiii çok güzeeel :)
Bu kadar zamandır blogunu takip ediyorum çilek hanıma ilk defa rastladım. İnanılmaz güzel bir kedicikk... Özellikle yuvarlak,misket gözlü kedileri çk seviyorum, kızın da öylee...
Çok da mutlu gözüküyor ne güzeel :)

minikkus dedi ki...

şişko göbüşünü gıdısını yidiğim ._.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)