23 Şubat 2012 Perşembe

elimi kaldırıp yazasım yok...

Bu aralar çekinik bir haldeyim hayata karşı.
Bazen bir olayın arkasındaki hayr-a odaklanmak gerekir ya, bulamıyorum, bulmakta zorlanıyorum!
Bütününün aslında o kadar rahatsız edici olmadığı şeylerin parçalarına o kadar takılıyor ki zihnim!
Lafın kısası yaşam enerjim minimumda idareli kullanıyorum bu aralar.


Yine yazıyorum fotoğraf çekmeyi özledim. Neredeyse aylardır makinamı elime almadım.
Oysa huzur veren beni mutlu eden şeylerin başında geliyor. Birisi üzerimdeki isteksizliği alsın artık. Deklanşör sesini özledim. Bütünün içinde yakaladığım detayın verdiği mutluluğu özledim!

Bu aralar pek yokum idare edin artık, normale döner dönmez kaldığım yerden devam...

{weheartit}

6 yorum:

lolipu dedi ki...

Artık silkinmemiz lazım şekerim. Böyle gitmez.

Selin Ergeçer dedi ki...

Cabuk don ama olur mu? Sensiz bir sure idare ederim ama uzun sessizlige katlanamam ;))

cafenoHut dedi ki...

havalardan mıdır, gezegenlerin hareketlerinden midir bilmiyorum ama aynı durum benim üstümde de var, bulunduğum yerden birazcık uzaklaşmak, hayatıma dışarıdan bakmak istiyorum sanki...
Geçer ama , geçer geçer....:)

bahar006 dedi ki...

Bence hemen şu an al makinanı eline ve gördüğün ilk güzel şeyi çek, devamı gelir emin ol:)

Meyra dedi ki...

belki klişe olacak ama ben bu havalara yoruyorum isteksizlik hallerini.Birde rutin var hayatımızda,bünye bir süre sonra araya renk katmak istiyor değişikliklerle.Sen şimdi makineni al eğmire git deklenşöre bastıkça renklenip, pik yapacak enerjine garanti veriyorum canım;)

 Stil Direktörü  dedi ki...

ah kuzum onca işe rağmen ben yazıyorum sen de yeşo da yapmayın ama böyle

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)