20 Şubat 2012 Pazartesi

powder

Son yılların gözde rengi "pudra"! Benim için pembenin en kullanılabilir hali. Sofistike ve zerafet tanımlamasını birarada bulunduruyor.

 Kendime hiç yakıştıramadığım gibi etrafımdaki insanların da bu renkten çekinir olduklarını farkediyorum. Sarışınlar soluk olma endişesiyle, benim gibi esmerler de türlü türlü bahaneleriyle uzak kalıyorlar.
Bu yaz kafamdaki önyargıyı kırıp edineceğim birkaç parça. Belki de düşündüğüm kadar kötü değildir, kimbilir?








{weheartit}

7 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

Bayilirim:) neredeyse en sevdigim renk diyebilirim.Sanki renk verdigi hersey daha bir asil gozukuyor gozume ;)

Pembe Yastık dedi ki...

Pembe'nin en sevdiğim hali'dir. Birkaç sezondur gözde bir renk. Bende pembe aşkı olunca ben çoktan edindim bu parçalardan. Darısı sana ;)

Ayfer dedi ki...

Pembe bana teenage'den romantik genc kizliga gecisi hatirlatiyor. Elbise dolabimin vazgecilmez renlerinden biri. Gorsellerin hepsi birbirinden guzel, tesekkurler..

zeynep dedi ki...

Pudra tonlarını hem giyimde , hem de dekorasyonda çok beğeniyorum , resimler çok hoş , teşekkürler.

Meyra dedi ki...

önyagını kır kesinlikle.Beyaz tenliyim geçen yaz oldukça sahip olduğum ve her parçada kendimi toz pembe hissetiğim bir renk:))

pembedüşler dedi ki...

Bunların hepsini de giyebilirim, pembe benim rengim:))

Sessizce dedi ki...

Bence bu renk insana zariflik katıyor severek kullanıyorum ve sana da çok yakışacağını düşünüyorum denemekten korkma:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)