13 Şubat 2012 Pazartesi

sevgililer günü demişken...

Ticaret kokan günleri sevmiyorum, sevgiyi ifade etmek için böyle günlere ihtiyacımız yok. Bir doğum günü veya bir yıldönümünün yerini tutar mı tek bir gün? Yine de kutlasın tabi her yer kırmızı olsun mesela! herkes mutlu olsun, sevgi kutlansın! ama sevgi ifadesi içinde ticaret yer almasın! falan falan...

 Konumuza dönersek, hazır fırsat varken bu sevimli mi sevimli, sevgililer günü temalı çekimin fotoğraflarını paylaşmak istedim. O kadar güzeller ki insanın baktıkça bakası geliyor. Haftaya iyi bir başlangıç için güzel bir neden, ne dersiniz?











{simplyJessiePhotography}

8 yorum:

colette dedi ki...

Harika bir çift. Bayıldım ben ,fotoğraf çekimleri de müthiş ! Sevgililer günü safsatasına ben de inanmıyorum. Zaten özel günlerde hediye almak beni her zaman germiştir. Oysa dolaşırken gözüme ilişiveren bir şey için '' aaa bu ... ya ne kadar yakışır'' deyip aldıklarım daha içten ve özel hediyeler olmuştur. Sevgiler bizden size ve iyi bir hafta dileklerimizle.

Venuste Hayat dedi ki...

Bana da cok ticari geliyor, gercekten gereksiz...
AMA cekimler ve çift cok sevimli... Carpi isleri ne cici oyle, hmmmm cok begendim :)

Meyra dedi ki...

sıcacık,keyifli ve sevgi dolu ne hoş kareler böyle!

DarLa dedi ki...

şahsen kızın gözlerini çok güzel buldum

Evimin dekoratörü dedi ki...

Bunda da olduğu gibi, herşeyin doğalı güzel. Yapay, ticari, kazanç amaçlı yapılan sevgi kutlaması değil de, sıcacık sevgi kokan hareketler...

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne tatli,bayildim :))

Aslı dedi ki...

Çok tatlılar, çok dogal, çok sevgi dolu fotograflar..

özge bayrak dedi ki...

Bayildim, soooook sekerler!

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)