5 Mart 2012 Pazartesi

Ben ortalarda yokken!!!

Kısa mola dedim 12 gün olmuş...
Biraz dinlendim, biraz eğlendim, biraz kendime zaman ayırdım...


Yine dolu dolu karlar yağdı, yollar kapandı, evlere tıkıldık...Bu arada bolca okudum. Kitap postları daha sonra. Onlara ayrıca zaman ayırmak istiyorum.


Karın en güzel yanı şirket tatil oldu, tüm gün evde ve evin yakınlarında kar keyfi yapıldı...


Bu haftasonu bir evim olduğunu hatırladım=) Temizlik vardı. 2 kadın bir ben 3 kişi yeniden inşaa ettik evi resmen=) Şimdi keyifle kirletmesi, dağıtması kaldı...


Bizim kızında keyfi yerindeydi anasıyla mıcmıc bir haftasonu geçirdi.


 Güzel bir dosttan gelen süpriz hediyelerle yaşam enerjim yukarlara çekildi. Mesafelerin önemsiz olduğu önemli olanın kalpler arasındaki mesafe olduğu hatırlandı=)


Bol bol yenildi içildi. Keyifli saatler geçirildi eş dostla...Onlar da olmasa hayat bir eksik bir yavan...


Yeme isteğime tedbir konuldu ve bugün itibariyle sıkı sıkıya diyetisyen kontrolünde diyete başlandı.
20 Mart' ta ilk randevu bakalım o zamana kadar durum ne gösterecek?

İki koca derbi maç izledim, malum ölümüne BeşiktAŞK diyoruz. İkisinde de mağlubiyet alınca takımıma uğursuz geldiğimi düşünüp maçlara ara verdim!

Bu arada iphone elimde şipşakçılığa devam, yine bu haftasonu fotoğraf çekemedim. Haftaya hedefim makinamla haşırneşir olmak! Bu arada sanmayın ki alışverişsiz bir zaman aralığı geçirdim. Dün İkea sonrası eve geldiğimde torbada görünürde hiç ama tutarda hatırı sayılır harcamalar yaptığımızı farkettim.

Ha bir de ortalarda yokken 3 çift ayakkabı edindim. Sanırım beni kontrolsüz kendi başıma bırakmamanız gerekiyor. Durumun vehametini anladınız değil mi?

Eminim unuttuğum çok şey var ama bu kadarıyla başlayalım, güzel bir hafta olsun mu? OLSUN!!!

7 yorum:

bahar006 dedi ki...

Mutlu haftalar, hoşgeldin:)

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

salonun çok hoş L koltuk açık ara favorim her zaman:)

Hande dedi ki...

İyi haftalar canım, kış başından ebri uğraşıyorum 3 kiloyu veremedim. Haftaiçi diyet yapıp hafta sonu geri alıyorum. Sen kolay verirsin umarım :)

Deli Anne dedi ki...

temiz, ak pak nasıl da çekti beni.. şükürler olsun ben de bugün çığrından çıkmış evimi temizledim.. ve diyet evet benim de gitmem lazım. kolaylıkalr:)

DarLa dedi ki...

desene bu rejimden sonra ankara'nın en güzel kadınlığından Ankara'nın hem en güzel hem en fıstık kadınlığına geçiş yapacaksın

Selin Ergeçer dedi ki...

Postun her paragrafina ayri yorum yapasim var, hadi hayirlisi:)) bir kere BesiktASK kismi sayfalarca yorum hak eder ama malum yerimiz dar,sadece sunu soyliyim;besiktas asktir ask :)) gelelim aldigin 3 cift ayakkabiya;) onlar da ayri bir postu hak eder bence, bize de gostersen de icimiz acilsa;)) ve fotograflar, bir an once su makineyi eline al hadi :)))) ve gelen minik hediye, bazen minik jestler bizi nasil mutlu ediyor degil mi? Eh sansliyiz boyle surprizler yapanlarimiz var ;))

Hayatın Tatları dedi ki...

Şu kadınlar bize de gelselermiş keşke! bahar temizliği lazım eve! medicanaya bende gitmeyiğ planlıyordum gecen sene bir arkadaşımın eşi hemakupunktur hemdiyetisyenle birlikte çok güzel kilo verdi ve çok memnun kalmıştı hastaneden.. alıp başını giden kilolara dur dememim vaktiii çoktan geçti.

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)