28 Mart 2012 Çarşamba

country bathroom

Country tarzı evler son zamanlarda modern döşenmiş evler kadar ilgimi çekiyor. Elbette bu evlerin bir parçası da banyolar! Banyo da her ne kadar küvetten hiç hoşlanmasam da, country tarzı döşenmiş banyoların olmazsa olmazı. Özellikle de portatif görünümlü ayaklı olanları!

Bir de özellikle Avrupa' da ki evleri karanlık, sıkıcı ve az ışık alan küçük pencereli alanlar olarak değerlendiririm. Buna rağmen banyolarında mutlaka pencere bulundurmaları mimarilerinde en sevdiğim özelliklerden biri. Banyoları yaşamlarının bir alanı olarak bütünden bağımsız ele almıyorlar oysa bizler de atıl bir alanmış gibi kullanılıyorlar! Apartman boşluğuna ya da yangın çıkışlarına bakıyor, el kadar kelebek pencerelerden hava giriş çıkışıyla yaşanılır kılınmaya çalışılıyorlar.

İşte aşağıdaki görseller tam da sevdiğim gibi ışıl ışıl banyoların en güzel örneklerinden benim için...








 
{housetohome}

7 yorum:

Şantiyenin Gülü (Tender Lady in the construction site) dedi ki...

bayılıyorum bu tarz banyolara :)

cafenoHut dedi ki...

Beni bırak bu banyolardan birinin içinde, orada yaşayayım gıkımı çıkartmam:)

Gami dedi ki...

Banyo manyo dinlemem gider otururum bütün gün bunların bir tanesinde : )

cemre dedi ki...

suyun benim için terapi olduğunu düşünürsek böyle bir banyoda nirvanaya ulaşacağım kesin :)
ayaklı küvetler favorim benimde olsun noooluurrr...

Selin Ergeçer dedi ki...

Ne kadar güzel ferah banyolar :) umarım benim de bir gün böyle kocamaan ferah bir banyom olur :)

Yeşim dedi ki...

Çok haklısın tatlım. Keşke bizim banyolarımız da böyle aydınlık olsa. Hepsine bayıldım ben de :)

ŞÜKRAN dedi ki...

Ah çilek ahhh, şu sıralar banyo ve wc yi komple yaptıracağım ama yokki böyle büyük banyo.. bunları sığdıramam ama en alasından en zevklisinden inşallah olacak bir şeyler.. burdakilerin hepsi birbirinden güzel .arkadaşlar gibi bende saatlerce içinde kalabilirim.. kocaman öptümmmm..

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)