23 Mart 2012 Cuma

happy weekend...


Uzun olmasını dilediğim bir haftasonuna doğru yola çıkıyorum. Saat 18:00 itibariyle sevdiceklerimden bir tanesine kavuşuyorum. Cuma akşam- cumartesi akşam aralığını diyetisyenimden özür dileyerek kendime ayırıyorum! Nasıl olsa ver ver bitmiyor, hiç olmazsa keyfime keyifsizlik katmasın:/ Pazar gününü de kendi bakımıma ayırıp kuaförüme kapatıyorum kendimi. Nasıl ama?

Pazartesi haftaya yenilenmiş, dinlenmiş, eğlenmiş biri olarak başlamayı umut ederek; sizlere de gönlünüzce geçireceğiniz, harika bir haftasonu diliyorum:/

{weheartit}

8 yorum:

my lifebook dedi ki...

Muhteşem bir haftasonu olsun canım benim. Çiçekler yine şahane, en sevdiklerim <3

cemre dedi ki...

paylaşımlarındaki görsellere bayılıyorum gerçekten:) mutlu haftasonları diliyorum olanların çok güzel:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Aynı diyet kaçamağı bende de olacak ama yani 2 kız yanyana gelir de yemeden içmeden keyif yapabilir mi, şaşarım :PPP otobüse binmeme az kaldı;Ankarayı da merak ediyorum,çünkü benim Ankara bilgim o kadar az ki,en fazla 2 gün kalmışlığım var onda da gezemedim bir yerini,eğitim nedeniyle...Hadi bakalım o haldeeeee; çook keyifli bir haftasonumuz olsun :))))

AsOrTiK dedi ki...

diyet yapmanın keyifsiz birşey olduğunu düşünerek yapma, etkisi az olur. bizim bünyeler bunu gerektiriyor. biraz bıraktım eskiye dönmek çok hızlı oluyordu. anladım ki sonsuza kadar yeşillik yiyerek beslenmemiz gerekiyor:)
mutlu hafta sonları
sevgiler

Moda(e)rator~ Moda olan Herşey Kontrol Altında dedi ki...

header çok tatlı olmuş , pazartesi saçları görelim değişiklik olursa kuaförde:)

cemre dedi ki...

keyfi bol bir haftasonu olsun canım..
happy happy weekend :)

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Ben de kendimi dün 17.30 itibariyle kuaföre kapatıp akşam 21,50 itibariyle çıkmış bulunmakla birlikte haftasonunda özgür ve düzgünüm :)
Size de iyi haftasonları..

Sevgiler...

www.ceylinolmez.com

ebrulikedi dedi ki...

çok güzel bir hafta sonu yaşayacak gibi görünüyorsun.şimdiden iyi eğlenceler:)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)