17 Nisan 2012 Salı

Bahçeli bir ev...

Bahçeli ev hayali kurmadım hiç! Çift giriş hiçbir zaman güvenli gelmedi bana, ne güvenlik sistemi ne de başka bir şey bu fikrimi değiştirmedi. Şimdilerde yazın "ayağım toprağa değse" duygusu ağır bastıkça "acaba mı?" diyor insan!

İnsan yaş aldıkça doğaya dönüyor ağaca, kuşa, denize daha bir düşkün oluyor. Metropol hayatı bir süre sonra tat vermemeye başlıyor. Başlıyorsun ufak ama huzurlu bir yaşam hayali kurmaya.

Bir bahçemiz olsa ... ( 3 noktayı siz doldurun gönlünüzce)!







{housetohome}

5 yorum:

Selin Ergeçer dedi ki...

"Bahçe mi teras mı, bahçe mi teras mı" diye çok düşünürüm ve ufak bir farkla da olsa ağır basan taraf hep teras olur gönlümde :) bahçenin börtü böceğiyle uğraşmak bana hep zor gelmişdir. Ama görseller muhteşem,söylemeden geçemeyeceğim :)

Ipek dedi ki...

O son fotograftaki mini mor cicekleri tutan ikiser katli raflara bayildim bayildim, cok cici gorunuyorlar..

bahar006 dedi ki...

Apartmanı hiç tercih etmediğimden ve bir değil tam 3 tane giriş olduğundan, kesinlikle bahçeli ev diyorum, yazı da kışı da ayrı güzel oluyo:)

Ayfer dedi ki...

Bahar006 ile ayni fikirdeyim. Bahceli evin zevkini aldiktan sonra apart. dairelerinde insan cok bunaliyor.
Gorseller cok guzel..

Hande dedi ki...

Bahçelere özensemde bende hep terası tercih ederim. Hırsız korkusundan çay almaya içeri girsem bahçe kağısını kitlemeden duramam. Böcekti vb derken gene korkarım .)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)