11 Nisan 2012 Çarşamba

bin şükür {demek} gerek bazen...

Mutluluk nedir? diye soranlara ilk cevap "sağlıklı olmak" olmalı bence! Yaklaşık geçen hafta perşembeden beri soğuk algınlığı ve laranjit ikilisiyle uğraşmakla geçti zamanım. Bugün çok şükür ayaklandım, işe geldim. İnsan yaşamadan farkına varamıyor, sağlık ne önemli, ne mühim bir şey! "Hey bin şükür" dedim içimden hep, varolduğum, nefes aldığım için...


Geçenlerde bir yerlere yazmıştım ya " içimde inatla büyümemeyen bir çocuk var" diye.
Farkettim de zaten büyümesin:/


Yazmak, anlatmak istediğim çok duygum var ama öncesinde durulmalı ve içimde yerini tam olarak alması için beklemeliyim. Hayatın her aşamasını benim gibi ağır yaşayanlar anlayacaklardır ne demek istediğimi ^^


ve elbette AŞK...
Tanrıya, doğaya, yaşama, sevgiliye, insana, hayvana, özüne, sözüne...
Olmadan olur mu?

{weheartit}

10 yorum:

dijle dedi ki...

Sağlık olsun,aşk olsun:) Ohhh beee

biraydamasalı dedi ki...

merhaba,
öncelikle geçmiş olsun.her şeyden önemlisi sağlık değilmi cicim.para filan hikaye bence.
içindeki o çocuğu hiç büyütme bendede 45 lik bir çocuk var:))sevgiler

cemre dedi ki...

herşeyin başı sağlık diye boşa dememişler..çok çok geçmiş gitmiş olsun yeni umutlarla dolsun içimiz :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Saglikli olalim da, hersey pesinden gelir nasil olsa... Tekrar cok gecmis olsun tatlicim :))

Syhn dedi ki...

sağlıklı olmak gibisi var mı ya ;)

ρємвє вℓσğυм dedi ki...

geçmiş olsun,
hayırlısı olsun:)

Zeynep'in Evi dedi ki...

sağlık birtek elden gitti gidecek gibi olunca kıymeti biliniyor halbuki her gün şükretmeli..çok geçmiş olsun inşallah geçmiştir şimdi..

Meyra dedi ki...

hayatta en büyük şükredilecek değerimiz kesinlikle sağlığımız!
geçmiş olsun canım.

Ayfer dedi ki...

Gecmis olsun diyecegim ama zaten duzelmissiniz^_* Hep saglikli kalmaniz ve icinizdeki cocugun hic yok olmamasi dilegiyle sevgiler...

zeys dedi ki...

gecmıs olsun gercekten en onemlısı saglık
bu arada blogunu yenı kesfettım :) takıpteyım..benımkıne de beklerım..ıyı haftasonları :)

http://zeysfashionroom.blogspot.com/

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)