30 Nisan 2012 Pazartesi

I don't know why I am the way I am...



Tüm haftasonu yer açmak için didindim durdum. Önce evime sonra bu aralar sıkışıp kalmış yüreğime...

Attıkça attım, yer açıldı derler ya bakalım. Yıkadım yıkadım yıkadım neredeyse tüm evdeki her şeyi yıkadım. Şimdilerde kurumaya çalışıyorlar. İstedimki evim temizlendikçe yüreğimede temiz sular serpilsin.

Peki yüreğinde yer açmak bu kadar kolay mı? Değil! Her gidenin bıraktığı ağırlık var bir keresinde. Kapı ardlarında söylenmiş güzel sözler. İçine ya da dışına akıtılmış gözyaşları...
İçeride durdurduğun bir zaman var oysa ve ona inat dışarıda son sürat hızla akan, geriye dönmeyen.

"Yaşanmış her ne varsa yaşanılacak olandır" artık hiç kimsenin ya da hiç bir şeyin bunu değiştirmeyeceğini bilecek kadar yaş aldım hayattan. Değiştirilebilir kader yazgısal kader bla bla..

Aklı karışık yüreği karışık kendi karışık bir hal var üzerimde. Tek dileğim dönüp arkama baktırmasın bu karışıklık, zamanında doğru olduğuna çok inandığım kararları sorgulatmasın. Bir de bunun yükünü taşıtmasın!

5 yorum:

ebrulikedi dedi ki...

fotoğrafa bayıldım.yazdıklarına gelince işte benim de içimdekiler dedim.karışık karmakarışık bir haldeyim ben de.hepimizin için hayırlısı olsun

colette dedi ki...

Nihancığım dünya telaşıyla bir şeyleri kaçırmış olmalıyım ,her kimse giden çok acıtmadan gitmiştir umarım ! Kısacık ömür, gerçekten de çok kısa,sen mutlu ol yeter!

KEYF-İEMEL dedi ki...

Sen ne hissettiysen o doğrudur...
Kararları alabilip uyguladıysan, çok büyük ve akıllıca bir adım atmışsın.
Çünkü zaman geçtikçe, hiç bir şey düzelmiyor.
Vakit şimdi değilse, hiç bir zaman olmuyor :(
Yolun güzel çiçeklerle dolu, her günün dünden güzel olsun :)

Anne İş'te dedi ki...

BU YAZIYI BEN YAZDIM.Yazdım ben bu yazıyı.ben yazdım bu yazıyı.

Chilek dedi ki...

ebruli kedi; sanırım mevsimsel hepimizde başgösterdiğine göre:((

colette; sağol ablacığım dünya halki ben de kaçırıyorum bazen sağlık olsun öpüyorum güzel yanacıklarından:)

keyf-i emel; evet çok haklısın başlamak bitirmenin yarısı bakalım:)

Anne İş'te; şaşırmadımmmm:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)