10 Mayıs 2012 Perşembe

sarkastik bir ruh hali

Dün tibitırda "sarkastik bir ruh hali içerisindeyim" yazdım!
Sarkastik için ekşi sözlükte" alaycı  demeyi beceremeyip de kendini pek elit gören bir kesmin pek fiyakalı bulup orada burada kullandığı sözcük" demişler=)
Ben de kullanırken "ironik" ve "kendimle alay eden bir ruh halim var" demek istemişim zaten falan falan...
Nihayetinde sarkastik= ironik ve alaycı!
Sabah bir kere daha emin oldum doğru ve amacıma uygun bir kullanım olduğundan!

Bu ruh hallerinin rengi mordur. Mor iyidir, mor güzeldir benim ve evimin rengidir.
He ne kadar intihara meyilli insanlar mor sever denilse de, mor benim için asaletin rengidir...






{weheartit}

8 yorum:

minikkus dedi ki...

mor aynı zamanda bugün giydigim pantolonumun da rengidir, sevilirdir, herşeyle güzel giderdir ^_^

chfashiontrend dedi ki...

yeni bir kelime öğrenmiş oldum :)görseller harika ...sevgiler

NİNO dedi ki...

Harika görseller

Sevgiler
http://ninostudio.blogspot.com

asmabahce dedi ki...

İlk karedeki etek benimkinin moru muuu?? O rengini görmemişim bayan sarkastic:)) Güzelmiş.

Selin Ergeçer dedi ki...

Senin o mor evin ne kadar güzeldi ve de ne güzel kokuyordu, hala burnumda :))

Fiona loves beautiful things dedi ki...

hi!

great pictures! i love the first one!
you have a great blog
kisses from france
xoxo

Chilek dedi ki...

minikkuş; taparım mora,seni de severim:))

chfashiontrend;:))

nino; çok teşekkürler:)

asmabahçe; sanırım aynısı güzel diğmi ben bayıldım:)))

selin; yine gel hep gel kokuturum ben senin için:))

fiona; thank you for much, kisses from here:)))

Yeşim dedi ki...

Mor severim ben de her tonuna bayılırım :) bu ruh hali bazen kalıcı olabiliyor bende...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)