24 Mayıs 2012 Perşembe

zarif sunum detayları...

Bazen kendimi kaybediyorum ne görsem almak ne görsem hemen yapmak istiyorum! Gel gör ki metropol yaşamı hiç bir açıdan buna olanak vermiyor.

Mesela koca bir haftasonunu sadece dekorasyon ve ev aksesuvarları satan yerlerde geçirsem diyorum. Sonra gelsem yapsam pişirsem milleti başıma toplasam yesek içsek istiyorum. Çoğu zaman yapamasak bile arada yaptığımız kaçamaklar hayatın tadı tuzu oluyor.

Kurduğumuz hayaller bile yetiyor bazen, hadi o halde gönlümüzce hayal kuralım özgürce! Bu güzel görseller de hayallerimize eşlik etsin=)
Ne dersiniz?






{pinterest}

9 yorum:

Meyra dedi ki...

canım ben kurdum hayalimi:)) 2 vakte kadar ikinci görseli çok seveceğim kişiyle paylaşıp bol bol sohbet edeceğim:))

asmabahce dedi ki...

Şu fincanlara baylıyorum anane fincanı:))

Elifinelizi dedi ki...

bugün hayal kurmak ve kırıkları sarmış sanırım her yanı .
ben yinede o puantiyeli kekte ,
turkuaz kulplarda bir adım öteye geçtim sanırım .
birde almak deyince sonsuzlukla eşdeğer buluyorum . tabak çanak delisimiyiz neyiz :)

minikkus dedi ki...

hakkaten de anca hayalde kalıyo bu bahsettiklerin ya, ona çok üzülüyorum ben de:( böyle bazen ev hanımlarına acaip özeniyorum. bütün yemek takımları, servisleri, fincanları zartları zurtları hepsi uyum içinde, hepsi incikli boncuklu, bide döktürüyolar sofraya börek çörek kurabiye ne varsa..
biz de akşam eve vakitli gitsek de bi çorba yapabilsek diye heycan yapıyoz, hayata bak la! çok sinirlendim yine, halbüseki bebim bu fotograflar karsısında sadece huzur bulmam, rahatlamam gerekiyodu o_O

Selin Ergeçer dedi ki...

Milleti başına toplamaya karar verdirsen eğer, ben hemen gelirim biliyosun :) ama bu sefer sıra sendeeee, hadi çok uzadı bu ara, hadi atla gel çok özledim tatlıcım yaa :))

lila dedi ki...

Benim gibi porselen hastası biri için harika resimler. Hepsi birbirinden güzel.

LEYLAnın KAHVE DÜKKANI dedi ki...

Mor tabağa, mavi tepsiye hepsine hepsine bayıldımmmm

Bouquet de Fleurs dedi ki...

Cok güzel! Hepsini istiyorummm :)

Bende beklerim Bloguma :)

http://bouquet-defleurs.blogspot.de/

tarchin dedi ki...

fincan kolleksiyonuma ne çok yakışırlar :P :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)