11 Haziran 2012 Pazartesi

doğum ölüm hastalıkla içiçe bir hafta sonu


Dün benim bebikimin doğumgünüydü. Bebikim desemde 27 oldu benim ufaklığım:)
Ancak annemlerde badana boya sebebiyle hummalı bir koşturmaca ve telaş olduğundan bebikim elinde bez, fayans ovalayarak kutladı doğum gününü:) Bu haftaya kaldı kutlaması kendisine süpriz olacak:)

Haftasonu çok karışık ve yoğun geçti. Cuma akşamı tatlı arkadaşımla yorgunluk atıp şaraplarımızı yudumlarken bir arkadaşımın babasının rahatsızlandığı haberini aldım:( Neyse çok şükür amelyatı iyi geçmiş, şimdiler durumu iyimiş. Cumartesi öğlene doğru bir arkadaşımın anneannesinin vefat haberiyle güne başlamış olduk. Çok üzücüydü:( İkindi namazıyla birlikte defin edildi:( Aynı akşam yine bir arkadaşımın doğum yaptığı haberini aldık. Karışık duyguları yaşatan bir gün oldu!

Bu arada sevgili Zeynep'in ev sahibeliği yaptığı Ankara'lı bloggerlar toplantısına katıldım. Kendisine bir kere daha buradan teşekkür ediyorum. Keyifli zaman geçirdik, yeni yüzler yeni sayafalar kattık hayatımıza...

Pazar gününün en önemli olaylarından birisi de saçlarımı kestirmemdi. En son orta okulda kısa olan saçlarım artık çene hizasında. Radikal bir karar oldu benim için çünkü saçlarım neredeyse belime geliyordu. Bu haftasonu en özetle bu şekilde hızlı ve hareketli biraz da buruk geçti.

Gelen haftanın iyi olmasını temenni edelim o halde...

9 yorum:

Nesrin dedi ki...

daha nice mutlu huzurlu yıllara diliyrum

^zeynep^ dedi ki...

özetle HAYAT dedigmiz seyler bir hafta sonunda toplanmis senin için, hayat, güldürüyor ve aglatiyor hem de ayni anda. böyle de bir oyun içinde yasiyoruz. arkadasinin anneannesine allahtan rahmet, hastalara acil sifa, dogum günü olanlara nice mutlu yillar ve doganlara hayirli saglikli ömürler diliyorum!

Ahh saçlarrrr saçlarrr... öyle sinir bir uzunlukta ki, kestirsem mi, uzatsam mi modundayim. bakalim artik.

ne güzel sen kestirmissin, sihhatler olsun, ugur getirsin yeni saçin sana :)

Meyra dedi ki...

bütün tatsızlıklara rağmen hayat devam ediyor ne garip bir döngü bu hayat dediğimiz şey değilmi canım!
senin şimdiki o havanı merak ediyorum acilen bu hafta görmeliyim o saçları! Ayriyeten kardeşinle çok benziyorsun ikinizde ayrı güzelsiniz canım arkadaşım;) Kardeşine nice mutlu yaşlar diliyorum...

minikkus dedi ki...

bi haftasonuna ancak bu kadar çok şey sıgabilir zaten bebişim:) allah saglık versin, ölüm vermesin de bütün haftasonların bol aktiviteli, eşli dostlu geçsin ^.^
şu saclarını da bi göreydik iyiydi haaa! hadi yolla bakiyim foto bekliyom :)

Follow_me dedi ki...

geçmiş olsun. Bende bloğuma beklerim.
Görüşmek üzere
www.bakbuharika.blogspot.com

Anne İş'te dedi ki...

Ne haftasonu ama... Kardeşini nice yıllar dilerim canım bir de saçlarını çok merak ettim?:)

Yeşim dedi ki...

Bebikinle birlikte nice güzel, mutlu yıllarınız olsun tatlım. Bir hafta sonu ancak bu kadar yoğun yaşanabilirdi. İki güne bütün bir hayatı sığdırmışsın. Gelen günler mutluluk getirsin sana ve sevdiklerine.

Chilek dedi ki...

Nesrin; çok teşekkürler

zeynep; güzel dileklerin için teşekkür ederim, artık rahatlıkla kestir gitsin diyorum:)

Meyra; hemen yapalım bir organizasyon o halde, acil görmelisin bence de:)

minikkuş; sana canlı canlı gösterecem o sebeple saklıyorum efenim:)

follow_me; teşekkür ederim.

Anne İş'te; ben sevdim gibi Dijlem yüklerim bir ara fotoğraf:)

Yeşim; sağol canım benim bu kadar gelmiş geçmiş olsun:)

Rainbow Gatherer dedi ki...

bebeklik fotoları super =)
banada beklerim :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)