27 Haziran 2012 Çarşamba

haftasonu İstanbul hem de çok detaylı...

Pek keyifli bir haftasonunun ardından ilk post bu! Iphone ile çekilmiş az kalite fotoğraflarla süslenmiş, bol yazılı bir post olacak affınıza sığınırım.

Haftasonu İstanbul' daydım. Çok ama çok keyifli 3 gün geçirdim. Hem kuzenimle hem de arkadaşlarımla dolu dolu geçti.

Perşembe akşamı direk iner inmez kuziyle kendimizi Fenerbahçe Happy Moon's a attık. Şansımıza hiç trafik yoktu. Marina' da günü batırdık yemeklerimizi yerken. Daha sonra Fenerbahçe Park' ında biraz yürüyüş yapıp, Caddebostan' a attık kendimizi. Kısa bir tur atıp eve geçtik, Kalamış'a.

Cuma sabah bende kendisiyle birlikte yollara düştüm. Önce ofise geçip güzel bir kahvaltı yaptık. Sohbet muhabbet derken baktık saat 2 olmuş. Kendisi toplantıya, ben doğru İstinye Park' a=) İşyerinden çıkıp karşıya geçince İstinye Park' a varıyorsunuz zaten.

Hemen kendimi Victoria Secret ve Bath and Body Works' e attım. Bilemedim ki aldığım sıvılar havaalanında başıma ne işler açacak=( ve öğrendim ki Bath and Body Works nihayet Ankara' ya açılıyormuş, bu sevindirici haberi de aldıktan sonra alışveriş turuma devam ettim. Daha sonra Nar Gourmet' e uğradım. Malum Ankara' da olmayan yerler her zaman önceliğim oluyor gidince=)

Yıllardır görmediğim benimle görüşmemeyi kendi seçen bir aile dostuyla burun buruna geldim. Konuştuk, sohbet ettik ayak üstü, yine de kendimi iyi hissettirmedi bu karşılaşma. İnsanlar unutmak istediği her şeyi unutma becerisine sahip. Ben de o insanı unutmuştum aslında!
Unutmaya başlarsın. Unuttuğun şey, işe giderken evde bıraktığın telefonun değildir aslında; ya da bir önceki şirkette bıraktığın bilgisayarın hiç değildir. Unuttuğun şey sensindir!!! Çünkü insan yaşadıklarının değerini kaybedip, unutmaya başladığında kendisini de unutmayı seçmektedir.
Konuyu dağıtmazsam cuma akşamı iş çıkışı dayılara Tuzla' ya geçtik. Esasen trafiği tek hissettiğim nokta bu geçiş oldu çünkü tam 2 saat sürdü. Evde hazırlanmış harika bir sofra eşliğinde rakılarla ve sohbetle şenlendi akşamımız. Geceyi de sahilde içilen kahvelerimizle Mercan' da noktaladık.
Cumartesi sabah kuzi arkadaşıyla Asos'a dayılar da havuz tatiline ben de karşıya Selin' imle buluşmaya... Cumartesi tüm gün ve akşam canım Selin' imle geçti. İkimizde çok acıkmış olduğumuzdan kendimizi Bebek Kitchenette' e attık. Deniz boğaz kokusunda hafif bir rüzgarla kedilerle köpeklerle içiçe harika bir kahvaltı yaptık. Daha sonra kendimizi Bebek Starbucks' a attık. Oradan da Kanyon' a geçtik. Yanımıza sevgili Serkan' ın da katılmasıyla kendimizi Le Pain Quotidien' e attık. Buz gibi limonatalarımızı içip hem biraz dinlenmiş hem de sohbet etmiş olduk=) Sonrasında kendimizi akşam yemeğine kadar dinlendirmek için eve geçtik. Akşam da doğru balık ve deniz ürünlerinin en şahane ve salaş adreslerinden birine Arnavutköy' e Adem Baba' ya attık. Kendimizi kaybede kaybede yediğimiz akşam yemeğinden sonra Akıntı Burnu' ndan Bebek' e kadar yürüdük. Biraz parkta oturup denizi izledik. Sonra tekrar buruna kadar yürüyüp oradan eve geçtik. Evde kahveleri içtik ve yorgunluktan kanepenin iki ucunda sızdık=))

Pazar sabah kahvaltımızı önceden planlamıştık. Sevgili Meyra ve Hande' yle buluşacaktık. Kendimizi doğru Hisra' a Nar Cafe' ye attık. Hande' yi ilk defa görecek olmanın heyecanı vardı bende, "çakır gözlü güzel enerjili kadın" olarak hayatıma giriş yaptı=) Daha sonra Selin ve Meyra' la birlikte kahve içmeye tekrar Starbucks' a geçtik.  Böylece kapanışı yapmış olduk.

Zorlu, rötarlı ve sıkıcı bir uçuşla evime pazar gecesi döndüm.

En zoru da Selin' i arkada bırakmaktı. O' nun deyişiyle " bir boşluk oldu"! her ayrılışımız da böyle hissediyoruz ama iyi ki hayatımda=)

Bir de unutmadan Zahide' m var ki ancak telefonla yanımızda olabildi, bir dahakine dedik üzüle üzüle...
Bir çok arkadaşıma detaylı post sözü vermiştim o nedenle bu kadar detaylı yer verdim, yoksa maksat onu da yaptım bunu da yaptım değildir! Amacına uygun anlaşılması rica olunur=))
Şimdilik bu kadar sevgiyle kalınız o halde...

Yeşim dedi ki...

Hiç bitmesini istemeyeceğin güzel rüyalar gibi geçen harika üç gün. Sende bıraktığı izleri görmek keyifiliydi :) Böyle dostları olmalı herkesin canım benim keyifle bir solukta okudum hiç bitmesini istemeyerek. Böyle güzel günlerin çok olsun hayatında :)

Guzunkizi dedi ki...

İstanbul'u bir bastan bir başa gezmişsiniz ne güzel :))kısa tatilleri iyi degerlendirmek cok önemli

yasemince dedi ki...

ne güzelmiş. Dopdolu geçmiş ,bir çırpıda okudum, adına sevindim. hemde çok imrendim, ben İstanbul'u özledim :))

Meyra dedi ki...

ahh canım benide deli yormuş İstanbul hala totomu toparlayıp yazamadım bişeyler:)
İstanbul kazan Nihan kepçe misali olmuşsun;)

Zeynep'in Evi dedi ki...

Bizde benzerini ankarada yapalım mı nihannn kahvaltılı fotoğraflı olsunn bizimkide:)) nar cafe'yi o kadar özledim ki meyveli kahvaltısını:) afiyet bal olsun ne iyi etmişsiniz canım!

cemre dedi ki...

ahhh ne güzel bir post daha doğrusu bir kaçamak olmuş İstanbul senin için. sen anlatırken ben yoruldum :) yarın bende uçuyorum İstanbul'a kısacık bir tatil için umarım benimkide seninki gibi keyifli geçer canım :))

Burcu dedi ki...

çok güzel olmuş hızlı yorucu ama bir o kadar da tadı damağında olmuş :) ve ben okurken ah ah dedim keşke ben de olabilseydim de bu süper dört kadınla tanışabilseydim dedim :) meyra şekeri tanıyorum ama :)) sevgiler canım...

Selin Ergeçer dedi ki...

Ahhh tatlim benim ne kadar guzel yazmissin,o guzel 2 gun ancak bu kadar guzel ozetlenebilirdi:)) ve o bosluk hissi;sen havasa kosarken nasil kotu oldum anlatamam:( ama olsun artik ist-ankara yolunu da actik,devami nasil olsa gelecek :))) iyi ki varsin tatlim benimm iyi ki varsin ;)))))

=/= YAVRUTO =/= dedi ki...

Çok hareketli günler geçirmişsin.Fotoğraflardan anlaşıldığı üzere değmiş.

minikkus dedi ki...

oh ne güzel benim çileğim dolu dolu bi haftasonusu geçirmiş, yemiş içmiş eglenmiş oooooh mis ^.^ yannız orda en çok balıklarda gözüm kaldı desem, onca renkli kahvaltı tabakları ve bogaz manzarasını bi kenara bırakıp balıga özendigim için tızmassın diimi bana :)

my lifebook dedi ki...

Niyanım bebeğim şahane gezmişin çok iyi etmişin eline koluna bacağına sağlık:)
Yalnız postun sonundaki o aşırı hassas açıklamaya gerek olmadığını düşünüyorum. Burası bir paylaşım alanı herkes nası isterse oyle anlasın, ben senin ne yediğini ne içtiğini nereye gittiğini merak ediyorum ve paylaşmanı da bu kadar detayı da çok seviyorum. Heyttt:)))

Hande dedi ki...

Nihancım iyiki gelmişsin canım, saatin nasıl geçtiğini anlamadığım çok keyifli bir gündü. İlk fırsatta tekrarlayalım diyorum :)