13 Haziran 2012 Çarşamba

hal hissiyat bu yönde...

Eskiden ben küçükken eve yara bere içinde döndüğüm günlerin akşamında, annemin eve gelişini bekleyişim gelir bazen aklıma. Nasıl düştüğümü anlatırdım abartarak. Annem öpsünde "öptüm bak geçti" desin diye!
Biz büyüdük yaralar bedenlerde değil ruhlarımızda açılmaya başladı.
Aklıma gelen şey "annem öpse de geçse"!



PS: Küçüklüğe özlem yazısıdır efenim altında gereksiz bir bunalım buhram aranmasın! Hoş genelen oldukça duygusal bünyeye over doz alınca ara ara sistem hatası verebiliyor=)

12 yorum:

Ceylin'in Annesi dedi ki...

Küçüklüğe özlem, anne koynunda geçirilen gecelere özlem hiç bitmiyor ki. Neredeyse 5 yıldır evliyim annem ev babamla yaşadığım yılları özlüyorum hala.Bize geldiklerinde kalsınalr diye yalvarıyorum ama eskisi gibi olmuyor hiç bir şey..
O yüzden, sizi çok iyi anlıyorum..
Sevgiler,
http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/

ŞÜKRAN dedi ki...

canım beni de duygulandırdın. Ben de şu an yüksek tansiyon sonrası beyin kanaması geçiren annemde algılama- anlama sorunu bulunduğu için annemle hiç dertleşemiyorum ya, ona çok üzülüyorum aslında bu durumunda bile benim gözlerimdeki nemden hemen bir şeylerin yolunda gitmediğin anlayabiliyor ama kendince çok farklı yorumluyor. kaç yaşında olursak olalım her yaşta anneye muhtacız değil mi? Paylaşımın için teşekkür ederim, kocaman sevgiler

ESEN CAN dedi ki...

Biz öpüyoruz şimdi kuzularımızın acıyan, kanayan yerlerini...
Ne tutar sizin için Anne Öpücüğü'nün yerini bilmem ama umarım öpülecek kadar olmaz yaralarınız...

minikkus dedi ki...

aahaha tipini severim lan, bakıslar filan o zamandan beri degişmemiş yaa ^.^
"öpiyim de geçsin", "gel hadi aynısını bana da yapalım, seninki geçsin"ler en sevdigim yatıştırma teknikleriydi benim de.. hey gidi, ben de özledim o mala bagladıgımız günleri ^.^

Sazan dedi ki...

Fırlama sıpa :) Pek güzelsin maşallah...

Buradan çok içten öpücükler sana, ne de olsa elimden gelen bu...

Yeşim dedi ki...

Öpse de geçmeyecek yaralar açıyor hayat bazen de neyse! Keşke her şey çocukluğumuzdaki gibi güzel olsa...Depreştim yine...

Zeynep'in Evi dedi ki...

benim de annem öpse ve geçse kabuk tutan yerimden yine.. şimdi sesiyle tedavi ediyor, hiç başımızdan yanımızdan eksik olmasınlar canımmmm...

Meyra dedi ki...

severim ben bu güzel gözlü kızı:) yok yok hatta öprerim geçsin o ruhtaki yaralar diye:))
nasılda özlüyoruz çocukluğumuzun saflığını!

Chilek dedi ki...

Ceylin' in annesi; sanırım anne babasız olmuyor insan eksik yarım kalıyor. Allah kimseninkinin acısını göstermesin diyelim.

Şükran; çok geçmişler olsun annenize. Varlığı yeter kokusu yeter diyelim öyle değil mi? pamuk ellerine dokunmak bile yetebiliyor bazen.

Esen Can; sanırım hiçbir şey tutamaz.

minikkuş; öylemeyen yok sanırım bebekim, saf salak mağlak yaşadığımız günlerdi işte hızlıca geçti gitti:)

Sazan; pek güzelmişim diğimi bencedeee:P

Yeşim; depreşme canım benim çok seviyorum seniii:)

Zeynep; amin canım allah eksikliklerini göstermesin:)

Meyra; özlenmez mi? doyasıya özlem var hem de;)

cemre dedi ki...

çocukluğumdaki ufak tefek yaraları dert sanarken gelde şimdikileri gör. Ceylin'in Annesine katılıyorum evlenince biraz o büyü kaybolsada yine her başım sıkıştığında annemin limanında alıyorum soluğu :)

didem dedi ki...

Annelerin bir kucuk opucugu herseye bedeldir. Ne guzel yazmissin...
Sevgiler

Syhn dedi ki...

herkes o zmn daha üzeldi işte yaralar bereler bile...

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)