3 Haziran 2012 Pazar

pazar güncesi


Bir çok insanın aksine pazarları severim ben. Kendine has sakinliği dinginliği vardır benim için!
Misler gibi pazar bakımı yapılır mesela ruha, kafaya ve bedene...
Mis gibi yıkanmış çamaşır kokusu sarar evi
Yeni haftaya beklentiler oluşturulur hayata dair








Yine böyle bir pazar...
Erken kalkılmış biraz kitaplarla haşır neşir olunmuş
Fidelerle konuşulmuş, patlayan sarduşa sevinilmiş
Akşam içilmiş keyifli şarabın mantarına tarihi atılmış yeri alınmış
ve pek tabiki kuş avı için anneye acıklı gözlerle bakılmış, pencere açtırılmış bir pazar var bizde!
Peki ya sizde?

11 yorum:

Yeşim dedi ki...

:) ilk defa geç kalktık bu Pazar kızımla kucak keyfi yaftı uzun uzun şimdi de dışarı çıkmak için en mahsun halini takınmış bana bakıyor :) mutlu Pazarlar tatlım öperim ikinizi de...

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

harika fotolar, hele ki peçetelik ve mantara tarih atmana bayıldım..

pazar için ,dediklerini yaptım bile..

tertemiz yeni yıkanmış çamaşır kokusu olan bir ev,
yeni değiştirilmiş nevresimlerle mis kokan bir yatak odası,
silinip süprülen temiiiiz bir ev,
hafiğf kahvaltı,bir tomar gazete, bir demlik çay ve bol köpüklü bir türk kahvesi..
nihayetinde de bol köpüklü bol bakımlı bir banyo ile bornoza sarınıp oturup yorum yazmak, blog gezme molası..

sana da güzel pazarlar..
çok seviyorum güncelerini..

Selin Ergeçer dedi ki...

Bizim pazarımız mükellef bir pazar kahvaltısı ile başladı; klasik :) ardından gezip eve geliş ve yazlık kışlık gardrop temizliği dolayısı ile çoooook yorucu bir pazar olmuştur kendisi :) senin pazarına bayıldım, özellikle tarih atılmış mantar çok anlamlı olmuş :)

minikkus dedi ki...

ne güzel bi pazar olmuş öylee ^_^ ben de mutfakta bol çamaşır sulu ve bulaşık telli bi çalışma yaptım, akabinde de kendimi Zara'nın kollarına teslim ettim. evet bi mantık hatası var gibi bir önceki cümlemde:) ama yok yok dogru anladın, ermanın kollarına degil Zara'nın kollarına attım:) sonra eve gelip pamuk şekeri kızımla güreş yaptık, saklambaç oynadık:)
senin tızının da pencereden bakışına hasta oldum, ordan börtü böcek kesiyo diimi ahahaah:P eşşek sıpası <3

Migeee dedi ki...

Ha gülüm sevsinler senin pazar keyfini Kitaplar da güzelmiş! :D Kendimi buldum sanki arasında :D Biz de güzel geçirdik Misal kahve-altlarına gittik Orada kuzuma oğlak sevgisi aşıladık ki biz de bayıldık :D Sonraa eve geldik Hugo izlerken şekerledik :D Sonra sahne çalışmalarım vaaar :D Provalara gittik Geldik Yemek yaptık Yedik Behzat'ı izledik derkeeen bitti sana koskoca Pazar :D Övakit çokçana öperiMMkk Çilee'eni sevsinler seninnn :)

Fido dedi ki...

bende cumartesi gecesinin yorgunluğundan kaynaklı güne oldukça geç başlamanın keyfi ve günün yarısı gitti demenin telaşı,manikür-pedikür bakımı,iki mağaza gezmece,göl kenarında birer bardak çay içmece,sonrasında da güzel bir gece.. :))
sakin Pazar'ları ben de severim sevmesine de benin hiç bi Pazar'ım sakin olmaz ki Nihancan,hep bir koşturmaca,hep bişeylere yetişmeye çalışmaca,ve günün nasıl bittiğini bilmemece ve her Pazar istinasız kurulan 'keşke yarın da tatil olsaydı'cümlesini kurmaca.. :))
ama ben senin Pazar'ını çok sevdim,çiçeğini,çileğini,minnoşunu ve de arkadaşımın bana tavsiye ettiği ama henüz okumadığım kitabını :)
Pazartesin ve haftan da en az Pazar'ın gibi,sakin,dingin,huzurlu ve çok mutlu geçsin :)
Öperim kocaman kocaman <33

Elifinelizi dedi ki...

Senin gözünlede ayrı bir sevdim pazarı

CEPAYNASI dedi ki...

çalışırken pek sevmezdim pazarı...
emeklilikte her gün birbirinden güzel!
bu pazar...bir tema gezisinde doğayla bütünleştim:))
bu hafta güzellikler getirsin.....

Kokosss ;))) kelebek dedi ki...

hıc sevmemmmm pazarları ne okurkenn ne calışırken... mıs gıbı fotolarla ıcımmm acıldııı

Chilek dedi ki...

Yeşim; yerim ben onun keygisini efenim:)

Nilay; sen benden de güzel yazmışsın şimdi bak:P Harika daha ne olsun ki!

Selin; geleyim de kahvaltıya gidelim bebemm kahvaltı bizim olayımızıdr!:))

Minikkuş; o da arada geriyor bebem ya, ben bu hafta pas geçtim haftaya da ben yapıcam mecburen cilala parlat biçimi:)))

Migem; bak ben Behzat' ı unutmuşum olacak şey mi? Hastasıyız amirimin:))

Fidoland; çay içme kısmını pek sevdim tatlım ya, su olsun da ne olursa olsun derler ya hani öyle. Biz buralarda kuruyoruz su diye! Az kaldı geleicem inşallah:)

Elifinelizi; sağol bitanem:)

Ceapaynası; işte ben tuhaf bir şekilde seviyorum:)

Kokosss; merciii ama biraz sevmeyi denesek hiç mi şansı yok? yazık:P

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

yarabbim ne güzel bir post bu :)

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)