21 Haziran 2012 Perşembe

time to go...


Ankara için ayrılık İstanbul için kavuşma vakti.
Bu akşam itibariyle ufak bir kaçamak için İstanbul' dayım.
Her taşında toprağında binlerce yaşanmışlığımın olduğu bu şehirde olmak hep keyifli hep özel.

İnsan geçmişine koskoca demir kazıklarla bağlı..
Belli bir yaştan sonra ne yaşadığından ziyade ne tat bıraktığıyla alakadar oluyor insan!
İstanbul' da öyle benim için...

Sizlere şimdiden iyi haftasonları ve bana da bol gezmeli- eğlenceli günler efenim=)

8 yorum:

lolipu dedi ki...

Canım iyi yolculuklar, bol bol gez, deniz havası al, kendine gel şöyle bi:)))

DarLa dedi ki...

bekliyoruz efendim...

PAPİŞ STYLE dedi ki...

iyi gezmeler, eğlenceler ve hatta iyi yolculuklar canım:)

Fido dedi ki...

tadı damağında kalan,keyifli,çok mutlu,tüm sıkıntılarını İstanbul boğazında bıraktığın,çok güzel bir hafta sonun olsun Niyanımm.. <3

Meyra dedi ki...

yuppi uçuyoruz enerjisi yüksek şehire:)) seviyorum bu gidişi ben:)

Selin Ergeçer dedi ki...

Yuppiiiii :)))))) hadi çabuk gell hadiiiii :)))))))))

Yeşim dedi ki...

Canımm benim gitti gezdin geldin bile...İnsan oradayken zamanı durdurmak istiyor en azından ben öyle istiyorum. Takip edebildiğim kadarıyla güzel geçti İstanbul günlerin şimdi anlatma sırası sende bekliyorum :)

lindenza dedi ki...

Selam,
Yazdığın satırlara katılıyorum. Ben de gittiğim her yeri İstanbul ile kıyaslıyorum. Bu yok, şu var vs. die :) Büyüdüğü yer alışkanlık haline dönüşüyormuş :)

http://notesonmypinboard.blogspot.com/

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)