24 Temmuz 2012 Salı

bukle demişken...

Bazen burayı fazla boşluyorum farkındayım.
İnstagram ve tibitır gözbebeğim, bazen unutturuyor yapacaklarımı! Anlık bildirim yapıyorum ya, oldu bitti sanıyorum.
Koca tatil geldi geçti mesela bir de üzerine 10 gün geçti, hala kafam karışık cümlelerim kalabalık. Sadeleşmelerini bekliyorum 2 çift laf edebilmek için. Kalabalıkken kendim bile söylediklerime aşina değilim çoğu zaman o.O

Bu sabah aynaya baktım eski toplu saçlarımı özledim mesela. Tel tokalarla kandırmaca bir topuz yaptım. Sanırsınız ki saçım uzun da sıcaktan toplamışım. Sanın zaten! Ben de öyle sanmak için girdim bu çaba içerisine. Şimdilerde hafif pişmanlıklar yaşasam da geri gelen buklelerim en büyük mutluluk sebebim. Demek ki neymiş uzun saç özlenirmiş, o anlarda tutunacak şeyler aranabilirmiş!
Geçmişte tam da burada buklelerim yok diye bayağı bir sızlanmışım. Kırmızı olmasalarda mutluluk sebebim onlar=) Şimdilik!!!


O zamandan bu zamana değişen çok şey var. Yaşlanma ve zamana yenik düşme kısmıyla ilgili bir adım yol gidememişim, o hariç! Sabah aynaya uzun uzun bakmamın nedeni de ondandır. Milim milim incelerim nerede ne olmuş diye, eskinin Fatma Girik filmleri sağolsun, bir akşam yatıp sabah bembeyaz saçla ve kırış kırış uyanıcam  sanıyorum kendimi! Yüz yogası yapmaya başladım mesela, o anı da kardeşim sağolsun hiç kaçırmadı=)


Hala bir sürü hayal kuruyorum gelecek planlarıma dahil ediyorum. Yaşım kocaman olmuş umrumda değil. Yeni defterler alıp renkli kalemlerle not ediyorum hepsini. Olanlara ya da yapabildiklerime tik atıyorum.


Sıkça okuyorum büyüyorum, kitaplar olmadan nasıl yaşanırmış hiç bilmek istemiyorum mesela! Oradaki yaşamların içerisine dalıyorum öyle ki bazen gerçek yaşamla bağlarım koparcasına...


Desenleri birbiriyle karıştırıyorum. Ya olmazsa kaygısı taşımıyorum eskisi kadar. Bakıyorum "aa güzel oldu" diyip aynada kendime bir de öpücük kondurup düşüyorum yollara.


Tüm iyi niyetimi suistimal edenlere rağmen inanmaya ve güvenmeye devam ediyorum. Suratına bakmak bile istemediğim "insanlara ertesi gün" maskesi takıp çıkıyorum evden, kendim için yüreğim için. Onlar sanıyor ki unutuluyor, geçiyor, bir şeyler değişiyor ve her şey eskisine dönüyor. Hayır ben sadece seçiyorum, o kadar! Görmek istediğim güzelliklere odaklanıyorum...


Şimdi kim ne yazmış baktıktan sonra öğlen kendimi ödüllendirmeye, güzel şeyler yemeye gidicem.
Nerde ne yenir? olmazsa olmazım hatta ileride işim bununla alakalı bile olabilir. Neden olmasın?
Sevgiyle kalın ^.^

10 yorum:

Hayat Bir Dejavu dedi ki...

ay ne hoşş içim açıldı oh ohh nep bölee posstif ol e mii ^_^
ehe ehe =)

Migeee dedi ki...

Ayyy kuzuuum içimi açtı yazdıklarınnN :D Çok beğendim Öpmekten öte yorumum yok Ha bir saniye, bir saniye Düşündüm de varmış 1 yorumum SAÇlarla ilgili :) Bir kere uzun saç özlenir de Tamam da bu saçın da çok afili oldu kızım Ne kadar hacimli olduğu çıktı ortalara Ben bunu daha çok sevdim Ovakit öpÜcüNklerleeeNNN :D

Fido dedi ki...

bence de buraları boşluyorsun,sanki makinayı tekrar eline alsan tüm boşlaman geçecek gibi ;)
nolur sen yaşlanmaktan bahsetme,maşallah taş gibisin,sende o enerji varken Ajda da kimmiş yahu dedirtirsin bence ;)
o değil de ben şu yüz yogasını merak ettim,işe yarıyor mu peki,hemen bi googleyım,bi araştırayım :)
yaşım kocaman olmuş deyince okuyucu da 70'ine basamak dayadı sanır,daha 18'liksin ayol,daha adaya gideceksiniz :))
çizgili-puantiye en sevdiğim karışım :)
güvenmeden yaşanmıyor,inadına güvenmeye devam,güç verir ;)
öğlen ne yiyeceksin? -meraklı Fido :)-
Afiyet olsun çileğim <3
Özlendin çok :)

p.s.makina arabadaydı,araba Sinan'da,Sinan gece geldi,ben uyumuştum,fotoğrafları bugün atıcam,gecikme için sori darling :)

chfashiontrend dedi ki...

çok güzel yazmışsın,sevgiler

Nilgün Komar dedi ki...

şiir harika yazı karakteri daha da bir harika.. ellerine ve yüreğine sağlık!!

ESEN CAN dedi ki...

O nasıl güzel bir elyazısı, nasıl zarif nasıl güzel bir O harfi o...
Ertesi gün maskesinden ben de istiyorum acilen...

Selin Ergeçer dedi ki...

Bir kere saçlar muhteşem yani evet ben de uzun saççıyım,ben de uzun seviyorum ama seninkiler bukleliyken ayrı güzel, fönlü ayrı bir güzel, çoook beğeniyorum :)
İkincisi, şu yeni planlar kısmı var ya, onu ben de ne çok yapıyorum biliyor musun daha doğrusu yapmaya çalışıyorum, sanki lisedeymişim,sanki hayatın başındaymışım gibi... ama zaten bu değil midir bizi canlı ve taze tutan yoksa ne farkımız olurdu zavallı bir balıktan :PP ne kadar da kafiyeli oldu, yazarken fark ettim ve diyorum ki biz böyle güzeliz, biz böyle özeliz, yapacak bişi yok ;))))

minikkus dedi ki...

bebegim o pürüzsün kaymak gibi teninle bari sen bahsetme yaşlanmaktan, getirtme beni oraya. ki ben gelirsem önce kollardan başlarım mıncıklamaya :)
cizgili ve puantiye karısımı kadar güzel bi karısım düşünemiyorum zaten;)
bide evet çok boşluyosun, bazenleri tızıyorum sana!
bide yüz yogasını bana da ögretsene bebişkoooo. ota boka herşeye gülen birisi olarak kırkıma geldigimde muhtemelen yanaklarım boynuma değcek:P belki yogayla kaldırırız onları azcık ^_^
ne güzel de yedik diimi kuşum, oh sefamız olsun, yine gidelim, yeni şeyler yiyelim. ama bu kez dudagım haşlanmasın taam mı :D

Chilek dedi ki...

Hayat bir dejavu; memnuniyetle;)

Migeee; sen de olmasan kim bana moral verecek aslan parçası Müge'm ne tatlısın sen:D

Fido; haklısın canım ya bundan sonra makinamla gezme turlarına başlayacağım tekrardan ve buraları boşlamayacağım anlaştık mı?;)

chfashiontrend; benden de kocaman sevgiler.

Nilgün Komar; çok teşekkür ederim.

Esen Can; maske takmadan olur mu hiç olmaz tabi:)

Selin; evet işte bizi biz yapan da bu özelliklerimiz zaten. Seven yanımızda sevmeyen ardımızda kalsın:)

minikkuş; ay ağzından bal mı damlar senin. Pürüzsüz tenim mi ayssh bir haller oldu bir anda duruşum değişti ya sen çok yaşa asişim:)

Migeee dedi ki...

Ha gülüm :D Okudum evet sonunda Güzel bence seçiminin güzellikten yana olması Öyle de devam etsin Yüz yoganı severler senin O poz muhteşş diyorum ve de öpüyoruMkk :D

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)