18 Temmuz 2012 Çarşamba

gerisi teferruat...

Spontan gelişmiş bir valizle yola çıkılmış bir tatil başlangıcı olabilir benimkisi..
Fazla hikayesi ya da çılgın uçuşları olmayabilir mesela.
Özlemin öfekeye ağır basma hali yaşanmış da olabilir. Genelen öyledir ya insan dönem dönem özlemle öfke arasında bocalar ya işte öyle bir şey..
Eteğindeki taşlardan özlemi boşaltır boşaltmaz öfke kalır cepte, onu da boşaltması da kolaydır hani her şey bahanedir onu da boşaltmak için!
Eğer ki hayatında birine bir sebeple yol arkadaşlığı etmiş ya da O' nu kendine yol arkadaşı edinmişsen O insan hep yol arkadaşındır. Varlığında yokluğunda...
Özlemden geriye kalan bu tanıma halidir mesela huzur verir insana..
Ha bir de yanında tatil varsa gerisi teferruattır benim için...


Mekan: Antalya- Falez Otel

Tatil sonrası mutsuzluğum aynaya baktığımda gördüğüm siyahlık! Evet herkes biliyor ama ben bronzlaşmaktan hiç hoşlanmıyorum. Bana "aa ne güzel yanmışsın" demek bir nevi "küfretmek" evet abartmış olabilirim ama kendi çöplüğüm ya, abartabilirim değil mi?
 PS: Ne yedim ne içtim postu bekleyenler için bir derleme yapacağım elbet ama o konuda çok yetenekli olmadığım aşikar! ben yine de beklediğinizi biliyorum veee ASAP diyorum o halde ^.^

8 yorum:

minikkus dedi ki...

ben seni her halinle begenirimki bikere, sana noluyoki orda :)
yemekte notumu vercem, çöplügünde da olsa öyle niyanımla ileri geri konusmana misade edemiycem hic kusura bakma arkadasım :)

Selin Ergeçer dedi ki...

Himmm bir garip ruh hali yani ;) surekli sanki bir dongude yasiyormuscasina yasadigimiz... Ozlem,ofke,ozlem,ofke... Ozlemlerimizin huzurun bol oldugu donemlere o halde ;)

chfashiontrend dedi ki...

güzel bir yazı olmuş ...tatil dönüşü herkes sanırım aynı hislerde...sevgiler

Leylak Dalı dedi ki...

Antalya maalesef insanı yolda yürürken bile yakar. Ben de hiç sevmem bronzlaşmayı.
Hoşgeldiniz:))

Fido dedi ki...

ne siyahı,hangi siyah,siyah da ne! :) kanlı canlı görmüş biri olarak şahane bir ten rengindeydin,milletin tonla para verip de olamadığı ten rengi :)
bi de senin gel-git ruh halini severim ben,bilge bıdığım :)
öperim seni en büyüğünden <3

Gizlibahcem dedi ki...

Yaa sonunda beni anlayan biri çıktıııı
bende bronzlasmaktan neffret ediyorum,şansıma hemen de bronzlaşırım lanet olsun:(
bu ay hergun 50 faktör kremimle gezdim,erkek arkadasımla blusacagım gunler surmedim yuzum yaglı görünmesn diye sen git iki arada bi derede yan. uzun zaman görmediğim arkadaslarımda hemen demesin mi yanmışsın diye. oof of anlıyorum seni şuan:)

Baya konuştum sanırım,özetle tatilin devamını bekliyoruz blogunu cok sevdim bana da bekleriiimmm <3

http://obenimgizlibahcem.blogspot.com/

Yeşim dedi ki...

Özlemin öfkeye ağır basma hali en güzel haldir. Unutturur neye öfkelendiğini. Geriye de huzur kalıyorsa en güzel arınmışlık budur bence. Canım benim hoş geldin özlemişim...

Meyra dedi ki...

başlığın yazdıklarının ispatı olmuş resmen.
Hoşgeldik ama alış alışabilirsen Ankaraya:))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)