16 Temmuz 2012 Pazartesi

Kürkçü dükkanı dedikleri şey bu olsa gerek...

 
Koskoca 15 gün, toplamda yapılmış 3000 km yol! Yemeye, içmeye, dinlenmeye, sadeleşmeye, unutmaya, yer açmaya yetecek kadar yeterli ve uzun; gezilecek yerlere yetişemeyecek, yaşamı kaçırıyorum şımarıklığına ve arsızlığına yetmeyecek kadar kısaydı!

Eve döndüğümde birbirimize yabancı gelen çamaşır makinam, ilk defa keşfetmiş gibi baktığım kahve makinam, hala canlı tutmayı başarabildiğim yegane yeşil, akasyamla! mabedimdeydim. Ha bir de emektarım vazgeçilmez Nutella kavanozu ^.^

Şimdilik müsadenizi istiyorum edilecek laf çok ama önce toparlamak lazım!

6 yorum:

Fido dedi ki...

kocaa 15 gün kısa mı Niyanım,duymadım kısa mı,ben öleyim ya,nolur bırakın beni öleyim :p bitiğim ben,eziğim,1 hafta nereme yetecek bakalım,bekleyelim ve görelim :))
uzun yazıları ve fotoları bekliyoruz,bir şemsiyeye kanmayız öyle :)
birass öpebilir miyim o şeker yanaklarından <3

Selin Ergeçer dedi ki...

Canim benimm cok zordur bu donem ama alisiyor insan, sen de hemen alisacaksin eminim ;)

lila dedi ki...

Hoşgeldin. Ben de tatilden dönünce bir adaptasyon sorunu yaşıyorum. Umarım tatil iyi geçmiştir. Bekleriz postları.

Yeşim dedi ki...

Keşke tatillerimiz daha uzun ve keşke kendi kendini boşaltabilen valizler olsaydı :) O zaman çok daha kolay olurdu tatilden dönüşler...

Gizem dedi ki...

merhaba, blogunun tasarımına bayıldım, şimdi baya bi postunu okuyacağım :)

Hande dedi ki...

Ben buraya yorum yazana kadar sen alışmışsındır sanırım :)) bendeki bu rehavet hala geçmedi, ama blog okumayı özlemişim :))

Yorum Gönder

şekerlerim ne demiş:)